Stijlvolle GS300

Michael

Nieuw hier
30 dec 2009
13
2
3
Geachte heren en wellicht ook dames?
Sinds deze maand in het bezit van een prachtige zilvergrijze GS300 uit 1996 230.000 km. Stond al lange tijd op het verlanglijstje. Was eerst nogal sceptisch over een GS uit die jaren, bang dat ie niet zo liefdevol verzorgd zou zijn alsdat ikzelf doe. Maar deze GS zag er toch nog erg goed uit zowel van binnen als van buiten. Tijdens mijn proefrit meteen overtuigd van deze tijdloze klasse. Werkelijk alles functioneert naar behoren, geen enkel aandachtspuntje (wat lichte corrosie op de orginele velgen, maar die laat ik in het voorjaar wel poedercoaten) de motor loopt ongelofelijk zijdezacht en trillingvrij, wat een sensatie, en wat een mooi blok, ziet er echt nog super uit! Geen rammeltjes, geen speling of trillingen in de ophanging e.d. Als je zou zeggen hij heeft 30.000 km gelopen geloof je het ook. Fenomenaal gewoon. Nu maar hopen dat het ook allemaal zo blijft. Ik zal hem koesteren. Ben er helemaal weg van. Ga nu maar stoppen met mijn voorstelronde, anders schrijf ik moeiteloos een paar paginas vol vrees ik. Groeten van Michael
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi en welkom Michael. Ik wens je veel fijne kilometers toe met jouw nieuwe aanwinst. Een hele mooie keuze!