subwoofer - advies aub ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Todus69

Nieuw hier
28 jan 2012
1
0
0
Hoi allemaal ? aangezien de bass weergave van mijn SC430 zeer gering is sta ik op het punt om een bass upgrade te doen.

Aangezien de ruimt in de kofferbak beperkt is heb ik een kleine subwoofer nodig.

Ik ben niet van plan om zelf een bekisting te maken reden hiervoor is simple dat k twee linkerhanden heb.Dit heeft het voor mij echt moeilijk gemaakt een perfecte subwoofer systeem te vinden en na wat nachten te hebben gezocht op google ben ik de volgend twee systemen tegengekomen.
Ze zijn allebei actief wat mij ruimte besparing voor de versterker geeft en bovendien passen ze in mijn budget.

http://www.marktnet.nl/Actieve-Soundstr ... 693263.htm

http://www.vibeaudio.nl/8-subwoofers/95 ... ctive.html

Aangezien ik totaal geen ervaring heb met actieve platte subwoofers en geen problemen met mijn vriendin wil zouden jullie me kunnen adviseren welke het meest geschikt voor mij zou zijn.

Alvast bedankt en groeten
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Hallo Todus69,

Welkom op LF, misschien is het de moeite waard je ook even voor te stellen middels het voorstel topic.

Kan het zijn dat je links niet werken?
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Misschien is het ook wel van belang te weten wat voor audio gebeuren TS heeft. Als dat een ML systeem is, dan lijkt het mij niet zo eenvoudig daar een sub tussen te plaatsen..

Of is het foam van de speakers op z'n retour, dan klinkt het ook wat minder bassig..
 

jorisvdedb

Hoort erbij
30 dec 2010
55
0
0
Wat zoek je eigenlijk als 'bass'?

Van een kleine woofer moet je geen wonderen verwachten. Misschien is het voor jou gewoon interessanter om een deftige versterker aan te schaffen en de bestaande luidsprekers erop aan te sluiten?

Eventueel gewoon een upgrade doen van de bestaande luidsprekers, hoef je helemaal geen kofferruimte weg te geven.

Hangt er allemaal vanaf wat je verwachtingen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.