System Checks

Rembrand20

Hoort erbij
26 sep 2011
85
0
0
Heren CT rijders,

Ik heb een vraagje. Ik heb deze ook al in een ander topic gesteld maar daar hoort het eigenlijk niet thuis.
Doet de CT alles controleren qua vloeistoffen en lampjes enzo? Dus als de olie oo is of een lamp defect is dat, dat gemeld wordt op de boordcomputer.

Gr,

Rembrand
 

Machael

Hoort erbij
11 jul 2011
45
0
0
Ik weet niet wat hij allemaal aangeeft, maar als je ruitenvloeistof laag is, geeft hij iig wel een melding. Deze melding is conmstant in beeld in het schermpje onder de benzine meter.
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
Rembrand20 zei:
Doet de CT alles controleren qua vloeistoffen en lampjes enzo? Dus als de olie oo is of een lamp defect is dat, dat gemeld wordt op de boordcomputer.

Olie controleren in ieder geval niet, dat gaat behoorlijk ouderwets via een peilstok. Er is een "Waarschuwingslampje lage oliedruk" (maar dan is is het eigenlijk al te laat).

Daarnaast is eer een "Centraal waarschuwingslampje" dat "gaat branden en knipperen om aan te
geven dat het centrale waarschuwingssysteem een storing heeft gesignaleerd". Wat dat nu precies inhoudt, staat niet in de Handleiding.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Rembrand20 zei:
Tja dat vin ik ook weer zo overdreven...

Ik kijk wel een keertje extra :)



In mijn radio/nav dvd systeem zit dat ingebouwd. Ik moet alleen nog mooie interne sensoren vinden. Ik wil niet met die dikke bulten op de banden rijden.
Maar ik zou het apart ook niet kopen, het is dat deze functionaliteit ingebouwd is, dan wel een extra kastje om de zendertjes van de TPMS uit te lezen.