Teamlid Meetings en Evenementen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wij zijn op zoek naar iemand die ons team wilt versterken voor evenementen en meetings.

De taak bestaat grotendeels uit het organiseren van de meetings en het in overleg treden met partijen die de leden van Lexusforum willen ontvangen. Het samenstellen van het programma en de activiteiten en het delegeren van taken aan de meeting commissie, welke samenstelt en leiding & richting aan geeft. Je werkt ook nauw samen met de rest van het team en neemt plaats in de commissie van supermoderatoren.

Zitting in de commissie van supermoderatoren betekend dat je mee helpt beslissen over de richting van Lexusforum en de gang van zaken. DIt betreft een vrijwilligerstaak en kost normaal gesproken alleen tijd rondom de meetings zelf.

Wij zoeken iemand die het liefst wat ervaring heeft met de organisatie van evenementen (geen vereiste), iemand die zijn mening graag laat horen, initiatief neemt, positief is ingesteld en een groot Lexus hart heeft.

Wie interesse heeft, neem aub contact met mij op via pm of via een e-mail aan info (at) lexusforum.nl
 
Laatst bewerkt:

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
En W1773M is de nieuwe man voor meetings en evenementen. Welkom bij het team W1773M!
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Mooi, ik krijg een een warm gevoel van binnen, ik heb de nodige fora meegemaakt maar hier gaat het er echt op lijken ... ben trouwens bijnaaaaaa Lexus owner.....
 
  • Leuk
Waarderingen: Hube
Status
Niet open voor verdere reacties.