telefoonboek synchroniseren

Dimocash

Hoort erbij
17 okt 2010
57
0
0
ik heb een vraag die ik nog niet tegen kwam en ook niet in de handleiding vond.
is het mogelijk de telefooncontacten te synchroniseren?

toen ik de auto net had werden de contacten verzonden naar de auto.
in de loop van de tijd krijg je nieuwe telnrs, of oude worden gewijzigd.
moet je dan allemaal eruit halen en alles opnieuw versturen of kan je hem laten "updaten" als het ware.

bij mijn vorige auto (fiat bravo) gebeurde dit automatisch en dit was erg handig, je zou verwachten dat een lexus het natuurlijk nog beter kan....
 

PeterA

Actief
25 jan 2012
175
76
28
Dit wordt toegelicht in de handleiding v.h. navigatiesysteem (in mijn versie v.a. blz. 345 - Telefoonboek instellen).
- Kies via het menu: Instellen - Telefoon - Telefoonboek - Contacten beheren - Contacten overbrengen.
- Kies vervolgens voor "Contacten vervangen" om je gehele telefoonboek weer opnieuw in de carkit op te slaan.
- Kies evt. voor "Contacten toevoegen" om alleen de nieuwe nrs. op je telefoon aan de carkit toe te voegen. Hierbij blijven de nrs. die inmiddels op de telefoon verwijderd zijn, toch in de carkit bestaan.

N.B. Tijdens het overbrengen verschijnt er een ietwat vreemde melding "Alleen gebruiken als dit veilig en legaal is." die aangeeft dat je evt. benodigde handelingen op je telefoon alleen moet uitvoeren als dat is toegestaan. Bij mijn telefoon hoef ik echter verder niets te doen en komt er na afloop van de synchronisatie een melding met het aantal nummers dat overgezet is.