Tijd op 24 uur zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sage

Nieuw hier
24 jan 2011
10
0
0
Na gisteren de CT opgehaald te hebben (Business Line Pro met aantal extra opties) ben ik al flink aan het spelen geweest ;)! Maar ik kan 1 ding maar niet terug vinden of dit in te stellen is....;

Kun je de tijd die getoond wordt in het venster alwaar ook de temperatuur zichtbaar is ook op 24h zetten? Op dit moment heb ik een AM en PM tijd?
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
L rijders worden zo slim geacht dat ze zo ook klok kunnen kijken :p :p :p ik zeg sloop dat apparaat eruit en doe er 1 van een honda in heheheheheh :D :D :D :D :D
wat een thema ofnie loll
 

Mr. Lexus

Hoort erbij
16 okt 2011
43
0
0
Zelfs in LS600h L President met het hele boekje, komen we op een slordige ? 180.000,- uit, zit het zelfde klokje met 12.00 uurs aanduiding. Daar helpt het analoge uurwerk uit andere premium karren ook niet (zoals de aanstaande GS450h deze ook gaat krijgen) moet je nog steeds je eigen intelligentie gebruiken (ging Toyota/Lexus daar eigenlijk altijd niet van uit, intelligente klanten?) 12:00 op de klok en het is donker: PM, 12:00 op de klok het is licht: AM, :hi:
 

upje

Hoort erbij
4 feb 2011
27
0
0
Mr. Lexus zei:
12:00 op de klok en het is donker: PM, 12:00 op de klok het is licht: AM, :hi:
Behalve dan als je naar het Noorden gaat. In Scandinavie is het in de zomer zowel om 12:00 's nachts als 12:00 overdag licht. Dan heb je dus nog steeds niks aan je klokje van 180.000 euro...
 

Rembrand20

Hoort erbij
26 sep 2011
85
0
0
Het zijn natuurlijk allemaal smoesje dat een Lexus van 180.000 euro ook alleen maar een 12 uurs aanduiding heeft. Hoe je het er ook neer zet. Van een luxe auto zoals Lexus mag je verwachten dat er voor de Europese markt gewoon 24uurs aanduiding beschikbaar is. Ook de smoes van, dan moeten ze de hele productie lijn aanpassen en dat kost heel veel geld gaat niet op. Want de CT is een nieuwe auto waar dit makkelijk ingezet had kunnen worden (En ja weet zelf ook dat het een module uit een andere Lexus is). Maar je moet ergens beginnen met aanpassingen doorvoeren.

Het komt er gewoon op neer dat Lexus de Europese markt niet belangrijk genoeg vindt om daar een 24uurs klokje in te zetten. :)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Misschien komt het er op neer dat Lexus de 12 uurs aanduiding als een trademark ziet? Alle Lexussen hebben een 12 uurs aanduiding gehad, het antwoord hiervoor ligt waarschijnlijk in de geschiedenis van het merk. Ook de nieuwe (vierde generatie ) GS heeft een analoge klok, dus een 12 uurs aanduiding.

Het antwoord op de gestelde vraag is dus "nee".

Ik zie verder geen reden meer om dit topic open te houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.