Tips en tricks CT

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Voor diegenen die hun CT nog afgeleverd moeten krijgen de volgende tips,

Als je ruzie hebt met de navigatie, de felle verlichting s'nachts of s'avonds, zet de dashboarddimmer dan terug voorbij de klik, dan schakelt de navigatie met ingeschakelde verlichting naar nachtmodus mee met de verlichting.
Staat niet zo handig omschreven op de USB stick, het digitale instructieboekje.

Voor diegenen die parkeersensoren hebben besteld, zet deze even aan met de P schakelaar op het dashboard, de gevoeligheid is niet in te stellen via het navigatiescherm van de voorste sensoren, van de achterste wel.

Als je op de snelweg in de sportstand rijdt en je zet de cruisecontrol aan schakelt de toerenteller uit, dat je het weet, moet nog even kijken of dit in te stellen valt, volgens mij wel.

Verschillende functies kun je aan en uit zetten via het kleine scherm in het dashboard, door het doorlopen van diverse submenutjes, ontzettend leuk gedaan.

wordt vervolgt,..................................... :hi:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Wie accu (niet de tractiebatterij) zoekt, deze zit verwonderingswaardig rechtsachterin de auto, dus niet in de motorruimte!!!! :D
 

tompoes

Hoort erbij
27 feb 2011
50
0
0
Kan ik een iphone 4 gebruiken om middels bluetooth de afspeel lijsten af te spelen ??
Dus de ipod functie gebruiken. Heeft iemand daar ervaring mee ?
Worden de adres gegevens ook overgezet na bluetooth pairing ???
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
heb laatst erin gereden en heb mijn ipod kabel meegenomen en mijn ipod erop aangesloten.. kon alles via het stuur en het navigatie scherm doen... weet niet hoe het dan zit met een iphone, zou best kunnen lukken met het snoer denk ik... bluetooth slurpt ook je accu snel leeg...
 

LarryS

Hoort erbij
13 mrt 2011
37
0
0
ct200H zei:
Wie accu (niet de tractiebatterij) zoekt, deze zit verwonderingswaardig rechtsachterin de auto, dus niet in de motorruimte!!!! :D

En voorin onder de motorkap zit waarschijnlijk een connector waarop je een hulp accu kan aansluiten mocht deze 12 volt accu leeg zijn geraakt... De kofferbak krijg je namelijk niet 1, 2 3 open als er geen spanning is...
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
De software in de auto herkent alle varianten automatisch, en is dus ook in te stellen via het scherm, de muis en het stuur. Hoe het met de i-pod zit, geen flauw idee.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
LarryS zei:
ct200H zei:
Wie accu (niet de tractiebatterij) zoekt, deze zit verwonderingswaardig rechtsachterin de auto, dus niet in de motorruimte!!!! :D

En voorin onder de motorkap zit waarschijnlijk een connector waarop je een hulp accu kan aansluiten mocht deze 12 volt accu leeg zijn geraakt... De kofferbak krijg je namelijk niet 1, 2 3 open als er geen spanning is...


Klopt, heb de connector nog niet gevonden overigens, de kofferbak is inderdaad niet te openen als de accu geheel spanningsloos staat, hhmmmm even onderzoeken dus. :neutral:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Audiophile zei:
Audiophile zei:
In die submenutjes kun je waarschijnlijk ook de opties van de "menukaart" instellen?

Wijselijk geen commentaar hierop?? Had ik toch gelijk dat je deze instellingen zelf kunt bijstellen/instellen?? :p
;)


Eeeehhhh, nee niet zelf in te stellen. Alles wordt automatisch herkend en de menukaart heeft dan een extra tabblad, doet ie helemaal zelf, goed he???? :redface:
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Nee ik bedoel die menukaart die we van Louwman gehad hadden.
En waarvan jij dacht dat die instellingen niet door de berijder zelf in te stellen waren.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
babilonische splaakvelwalling :hi:

en eeh je kunt veel instellen maar niet alles wat er op de menukaart van Louwman staat, dus,....................
 

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
Het kwam dacht ik al in een ander topic langs, maar Smart Entry & Start; is dat sleutelloos openen en starten? Of moet je een knop op de "sleutel" indrukken om te openen? Op de auris heb ik nu ook een startknop maar moet wel de portieren van slot halen met een knop op de sleutel en niet door aanraken van portiergreep.
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Dnns zei:
Het kwam dacht ik al in een ander topic langs, maar Smart Entry & Start; is dat sleutelloos openen en starten? Of moet je een knop op de "sleutel" indrukken om te openen? Op de auris heb ik nu ook een startknop maar moet wel de portieren van slot halen met een knop op de sleutel en niet door aanraken van portiergreep.

De auto gaat sleutelloos open en dicht. Het starten gaat via de "power" knop. Je moet wel een soort van sensor op de handgreep aanraken om de deuren te sluiten.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
JackBauer zei:
Kun je de lichtsensor voor de koplampen ook vanuit het menu instellen ?


Ja!!

sterker je kunt zelfs aangeven of je de dagrijverlichting in of uitgeschakeld wil hebben (anders krijg je in Griekenland een bon, daar mag je geen dagrijverlichting gebruiken officieel en daar rijden we ook de hele dag rond, dus erug belangrijk dus, NOT)
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Coordinator zei:
ik zag vandaag een gepimpte Prius met spoilers.................grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :(


Zag laatst een Prius met sportuitlaat van Remus,........... kweet niet wat ik daar bij moet denken 2 van die pijpjes onder een priusbumper vandaan, zielig of stoer, en nu ben ik confuus,........................... :eek: