- 4 mei 2011
- 129
- 12
- 18
Hi all,
voordat IK "DAAAAG IS , Hallo GS !" kan zeggen, zou ik graag jullie advies willen inzake het volgende.
Ik heb vandaag een proefrit gemaakt met een GS die in Breda te koop staat.
F-Sport, lekker uitgevoerd, Belgische wagen.
Los van de "standaard" zaken als je een occasion koopt en onderhandelt (banden, putjes etc.), viel met name op dat de wagen de eerste paar kilometers (erg) trilde.
Alsof hij op gang moest komen. Ik weet niet of dit lag aan het feit dat de auto misschien lang stil gestaan heeft, of dat het een bekend "euvel" is.
Daarna liep hij wel lekker en uiteraard trillingsvrij zoals het hoort.
Zat hem echt in banden heb ik het gevoel.
Kan iemand hier iets over roepen? Ervaring mee?
Zijn er andere (belangrijke) zaken waar ik specifiek op moet letten tijdens de aanschaf?
Hoop dat jullie advies mij kan helpen in de "upgrade".
Dank vast!
PS: daarna staat er dus in Breda een hele mooie witte IS 250 Business Executive te koop, zie foto ;-)
voordat IK "DAAAAG IS , Hallo GS !" kan zeggen, zou ik graag jullie advies willen inzake het volgende.
Ik heb vandaag een proefrit gemaakt met een GS die in Breda te koop staat.
F-Sport, lekker uitgevoerd, Belgische wagen.
Los van de "standaard" zaken als je een occasion koopt en onderhandelt (banden, putjes etc.), viel met name op dat de wagen de eerste paar kilometers (erg) trilde.
Alsof hij op gang moest komen. Ik weet niet of dit lag aan het feit dat de auto misschien lang stil gestaan heeft, of dat het een bekend "euvel" is.
Daarna liep hij wel lekker en uiteraard trillingsvrij zoals het hoort.
Zat hem echt in banden heb ik het gevoel.
Kan iemand hier iets over roepen? Ervaring mee?
Zijn er andere (belangrijke) zaken waar ik specifiek op moet letten tijdens de aanschaf?
Hoop dat jullie advies mij kan helpen in de "upgrade".
Dank vast!
PS: daarna staat er dus in Breda een hele mooie witte IS 250 Business Executive te koop, zie foto ;-)