USB stick niet herkend

Chandra

Nieuw hier
2 nov 2010
7
0
0
De autoradio (navi, maar geen ML) hekent mn nieuwe usb stik niet. Het is een hele kleine van 16GB. Een oudere stick van 16 GB wordt zonder problemen herkend. Mn pc herkent ze alletwee. Kent iemand dit probleem? Ik had de nieuwe stick gekocht omdat die zo klein is dat het klepje van de USB/aux in het dashboard nog dicht kan. Tnx.

Jan
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Hey Jan,

misschien heeft het te maken met de formattering... ik heb dit laatst ook gehad met de dvd speler voor de kleine... had de stick in de computer gestopt en daarna wou die het niet meer herkennen... probeer de stick te formatteren op je computer en probeer het nog eens...
 

Hjalmar

Actief
15 okt 2010
167
0
0
Ik heb de Lacie Moskeyto USB Flash Drive 16GB besteld, hopelijk wordt die wel gezien...
Denk dat we dezelfde stick hebben besteld, haha, en ik zat nog te twijfelen tussen 8 en 16GB, zucht :p

Volgens het boekje:

FAT16/32, formatteer anders opnieuw en probeer het.
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Hjalmar zei:
Ik heb de Lacie Moskeyto USB Flash Drive 16GB besteld, hopelijk wordt die wel gezien...
Denk dat we dezelfde stick hebben besteld, haha, en ik zat nog te twijfelen tussen 8 en 16GB, zucht :p

Volgens het boekje:

FAT16/32, formatteer anders opnieuw en probeer het.

Bij mij ging de deurbel 10 seconden geleden. Dat was de bezorger voor de 8GB Moskeyto :rulez:


Meer dan 8GB aan muziek heb ik toch niet. Of de radio moest al FLAC of Lossless accepteren, maar zover ik weet uitsluitend WMA en MP3.
 

Hjalmar

Actief
15 okt 2010
167
0
0
twcoolen zei:
Hjalmar zei:
Ik heb de Lacie Moskeyto USB Flash Drive 16GB besteld, hopelijk wordt die wel gezien...
Denk dat we dezelfde stick hebben besteld, haha, en ik zat nog te twijfelen tussen 8 en 16GB, zucht :p

Volgens het boekje:

FAT16/32, formatteer anders opnieuw en probeer het.

Bij mij ging de deurbel 10 seconden geleden. Dat was de bezorger voor de 8GB Moskeyto :rulez:


Meer dan 8GB aan muziek heb ik toch niet. Of de radio moest al FLAC of Lossless accepteren, maar zover ik weet uitsluitend WMA en MP3.

Ben zelf gek op album top 1000's, aangezien navigatie niet meer als 255 liedjes kan laten zien, moeten er 255 in mappen worden geplaatst, dus 4 mappen in totaal. Maar zo erg is dat niet. Daarom de keuze voor 16GB ;)
 

M4rtinB

Nieuw hier
31 jul 2011
17
0
0
Geformatteerd (FAT32) en hij herkent hem niet. Andere tips? Echt waardeloos, dit is een perfecte stick want dan kan het klepje gewoon dicht, staat stukken mooier.

btw t is een eagletec nanousb 16GB
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Ook al een andere stick geprobeerd (ook geformatteerd op dezelfde computer) om uit te sluiten dat het nuet aan je stick ligt?
 

M4rtinB

Nieuw hier
31 jul 2011
17
0
0
Ja had eerst een sandisk van 4gb geprobeerd en die doet het probleemloos (alleen vond ik die dus te groot, klep staat dan open, niet mooi)