Van Duits naar het beste Japans

DelfStyle

Nieuw hier
6 jul 2009
3
0
0
Hallo...

Ik ben Ernst uit het noorden van nederland en ben sinds kort over gestapt van een Duitse naar Japanse auto en dat bevalt uiteraard erg goed. Van Opel Astra naar een Lexus IS 200 Executive.
Nu zit ik eigenlijk beetje met het volgende.
Ik had in de Opel een mooie Pioneer AVIC-X3 DVD Multimedia Navigatie systeem laten bouwen en heb ik eruit gehaald toen ik em weg deed want die Pioneer kostte me een maandsalaris.
Nou wil ik een Lexus liefst zo standaard mogelijk houden maar wil toch graag die 6 cd wisselaar en casettedeck plaats laten maken voor de Pioneer. Wil graag mp3's afspelen. Het is een 1 dins unit die voor in de cockpit moet, maar nu is mij vertel dat Lexus daar geen vervangende delen heeft om em mooi af te werken. Weet iemand waar ik dat wel kan krijgen of laten maken?

Bij voorbaat dank
 

LS95

Hoort erbij
11 feb 2009
38
0
0
Hallo en welkom!
Er zullen vast wel bedrijven bij jou in de buurt zitten die je kunnen helpen maar daar kan ik je geen antwoordt op geven, wel weet ik dat je op Ebay ook kan slagen, gebruik als zoekterm gewoon Lexus + bouwjaar en je zult versteld staan wat er allemaal te koop is!
Succes!
 

DelfStyle

Nieuw hier
6 jul 2009
3
0
0
bedankt voor de tips.

Hube.. het idee wat jij aandraagt, zat ik ook eerst aan te denken..en dat ziet er echt super uit.
Het idee van Jelmer is eigenlijk wat ik zocht.. maar wil em niet op Ebay kopen, ik koop nooit op Ebay.
Ik zal ook nog verder kijken.. misschien is er nog een nederlands bedrijf die ook zoiets hebben.

nogmaals dank
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
En waarom koop je niet op ebay? :?

Dan accepteer je meteen dat je het driedubbele betaal hier, als ze het verkopen
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ron de Vries doe ik wel vaker zaken mee, zijn met een heleboel dingen scherp geprijst!

Maar met dit niet... voor ?30 inclusief BTW wil ik het wel voor je bestellen vanuit Amerika als je nergens slaag