verkeersinformatie van de radio uitzetten

Peter86

Hoort erbij
9 mei 2015
26
0
0
Ik heb sinds kort een ct200h occasion gekocht. Wat me opviel is dat als ik een cd op heb staan, dat hij uit zichzelf naar de radio schakeld wanneer er fileinfo is. Ik wil dit uitzetten, maar kan nergens vinden hoe. Kan iemand me hiermee helpen?
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Is dit iets Peter86 ?

Verkeersinformatie Druk op de toets TA .
StandTP:
Het systeem schakelt automatisch over naar een zender waarop verkeersinformatie wordt meegestuurd zodra deze informatie wordt ontvangen.
Als de verkeersinformatie be?indigd is, wordt weer teruggeschakeld naar de zender waarop was afgestemd.

StandTA:
Er kan alleen naar verkeersinformatie worden geluisterd als er een signaal wordt ontvangen. Het systeem schakelt naar de mute-stand als er geen signaal wordt ontvangen. Als er naar een CD of MP3/WMA-bestand wordt geluisterd, schakelt het systeem automatisch over naar de weergave van de verkeersinformatie zodra deze wordt ontvangen.
Het audiosysteem schakelt naar de mute-stand of CD- of MP3/ WMA-weergave als de verkeersinformatie is be?indigd.
Elke keer wanneer op de toets TA wordt gedrukt, wijzigt de instelling van het audiosysteem in de volgorde:
Stand FM: TP - TA - OFF
Andere standen dan de radiostand: TA - OFF
Ontvangst van calamiteitenuitzendingen
ALARM wordt weergegeven op het display als er een calamiteitenuitzending ontvangen wordt.