[verkocht] Wielen - 19" OEM Lexus IS-F velgen met bande

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik heb nog een set wielen te koop. Het gaat om 19" OEM IS-F velgen met banden.

-Velgen: Absoluut geen stoeprand schade, zeer netjes en uiteraard kaarsrecht. Voor in maat 19x8, en achter 19x9

-Banden: Bridgestone Potenza RE050A 96Y met velgbescherming. Voor zit er nog zat profiel op (80% schat ik), achter zit er nog zo'n 50% op.

Voor: 225/40R19
Achter: 255/35R19

De wielen zijn net perfect uitgebalanceert. Iedereen hier weet wel zo'n beetje dat deze wielen vreselijk duur zijn. Deze inkopen was dus ook niet bepaald goedkoop. Ik bied ze hier te koop aan voor ?2100,- inclusief BTW. Dat is wat ze mij ook bijna gekost hebben. Laat ik het zo zeggen, het is eigenlijk voor mij niet de moeite waard :lol:

Ze kunnen zo onder je Lexus :!: Ik kan ze tegen meerprijs ook verzenden :!:

LexusIS-Fwheels-5-1.jpg


LexusIS-Fwheels-6-1.jpg


LexusIS-Fwheels-7-1.jpg


LexusIS-Fwheels-8-1.jpg


Foto's van hoe ze er onder mijn auto uit zien komen nog, moet ze nog even van me camera afhalen... als ik die kan vinden :lol:

EDIT:

DSC02320.jpg


Staat niet super onder een donkere LS, nah mean :?: :lol:
zal natuurlijk veel beter staan onder een IS
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
WOW! De velgen zijn mooi, misschien iets te sportief voor de LS, maar misstaan doen ze ook niet echt.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Misschien koop ik ze ook nog :) Even kijken of ik mijn huidige 18' OEM kan slijten :)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Wat je zeg Hube, iets te sportief voor een lompe LS :lol: Maar ze rijden perfect :D

Alleen mijn wielkassen vragen om spoorverbreders, ze staan iets te ver naar binnen aan de voorkant voor het mooie
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
LS is nogal breed :lol: kan flinke wielen hebben

Als je ziet wat voor zieke 'offsets' die jongens in de US onder hun LS hebben :p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ja, maar die auto's zijn ook een beetje te. De LS, zeker de LS400 blijft meer een klassieke auto. Die moet je niet proberen te "over" pimpen.

In ieder geval, ik kijk even naar mijn opties en laat je weten of ik de velgen als zomervelgen wil. ze zijn zo vet!
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Is goed, ik dacht dat Alor wel op zoek was naar 18" wielen voor onder z'n IS
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Kijk even met mijn ouders, die willen namelijk, na het sneeuw epistel van de laatste dagen, ook overstappen op winterbanden. Ik zit ook een beetje te tobben over de prijs, ik denk dat mijn set toch minimaal 1500.- (met banden, Dunlop sport Maxx) moet opbrengen.

Verder moet ik ook even de zekerheid hebben dat alles goed past onder de IS250, voordat mijn velgen verdwijnen :D.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Cool, nou kijken of ik ze in de auto heb :p

Maar even serieus, ik denk niet dat ik mijn velgen voor de gestelde prijs kwijt raak, dus mocht je een andere koper vinden, hou ze dan niet vast.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Niet getreurd, ik ben weer met nieuwe bezig :lol: Dus wellicht over een een paar maanden weer een setje :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.