voorstellen

lavidanokkie

Nieuw hier
16 aug 2016
9
0
0
Beste forumleden,

Mijn naam is Ronald en ik ben lid geworden van dit forum zodat ik meer te weten kom over de Lexus ct 200h. Ik ben voornemens deze wagen te kopen. Ik was in eerste instantie aan het kijken naar een Honda civic Hybrid , toen ik bij een auto handelaar kwam die een Lexus had staan. Ik was meteen verliefd geworden op de Lexus. Ik heb een budget van rond de 10.000 euro en wil kijken of het me lukt voor dit bedrag een Lexus 2e hands te kopen. Mocht iemand nog een lexus te koop weten voor rond dit bedrag dan hoor ik dat graag. Anders zal ik nog even door sparen maar een Lexus komt er!

Met vriendelijke groet,

Ronald
 
21 jan 2014
250
17
0
Hallo Ronald,

Rond de ?10.000 voor een mooie, complete CT200h is een uitdaging. Prijzen starten voor auto's met NAP rond de ?11.500.

Maatje van me heeft zijn Civic Hybrid ingeruild op een CT200h. Hij vond de Civic geweldig tot hij kennismaakte met de CT. Nettere afwerking, betere stoelen en betere stereo en satnav.
Alleen heeft hij de 17" wielen vervangen voor 16", dat gaf stukken meer rijcomfort en minder afrol geluiden in de auto.

Succes met je speurtocht!

Erik
 
  • Leuk
Waarderingen: lavidanokkie
12 mrt 2016
109
8
18
Welkom Ronald,

Inderdaad, 10 mille zal niet makkelijk zijn. Misschien particulier met een hoop kilometers en dat zal ook niet meevallen daar bijna alle gebruikte CT's ex lease wagens zijn die de handel in gegaan zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: lavidanokkie