Voorstellen

André

Hoort erbij
22 mei 2023
26
34
13
Hallo,ik ben André,54 jaar uit Ede en heb 3 weken geleden een LS430 van 2004 gekocht.
IMG_20230515_113731.jpg
 

Speedy J

Actief
27 mrt 2012
176
140
43
Mooie wagen André! Zoeven over de weg, heerlijk :)

Kun je wat meer vertellen over de auto? Uitvoering, km-stand, dat soort dingen die liefhebbers graag willen horen. Heel veel plezier ermee en veel fijne kilometers (y)
 

André

Hoort erbij
22 mei 2023
26
34
13
Gekocht met 277000 km op de teller van een particulier,onderhoudsboekje netjes ingevuld,is lang door Lexus onderhouden.
Uitvoering ben ik niet zeker,maar het is geen President,heeft wel luchtvering achter en instelbare demping en redelijk wat opties verder.

Kocht de LS op zaterdagochtend,mee naar huis genomen,wat spullen in de kofferbak gegooid en ben naar een vriend gereden die onder Bonn woont,zondag weer terug,heb 'm dus aardig kunnen testen.

2 minpunten tot nu toe,heeft geen originele velgen en de banden die daarop liggen zijn behoorlijk luidruchtig,daar wil ik originele velgen voor, liefst 18 inch en anders 17 en daar dan goede banden op monteren.
Hij trekt ook wat naar rechts,dus uitlijnen wil ik ook doen,liefst nadat ik originele wielen heb.

Verder zit er maar een vrij simpele gebruiksaanwijzing bij en staat daar dus lang niet alles in beschreven wat ik wel wil weten,moet dus nog een hoop instellingen uitzoeken.