Voorstoelen tot volledig interieur IS200 '99

Status
Niet open voor verdere reacties.

StefanvanZijp

Hoort erbij
27 jul 2015
41
0
0
Ik zoek alles tussen 2 voorstoelen tot een volledig interieur voor een eerste generatie is200.
Er zit namelijk een aardig serieuze slijtage plek op de linker kant van mijn linkerstoel. Nu heb ik zwart stof (met soort patroontje in midden baan) maar zou een upgrade naar alcantara/leer/half leer niet erg vinden. voor de rest ziet alles er wel goed uit, alleen een gaatje in mn achterbank maar dat valt amper op en gebruik ik zelden.
Als iemand iets te koop heeft moet hij of zij het maar gewoon aanbieden, het mogen voorstoelen zijn of voorstoelen en een bank of zelfs met deurpanelen en alles erbij. Van stof tot volledig leer, maar wel een donkere kleur, zwart en/of (donker)grijs.
Ik moet maar gewoon zien wat er te koop is, tips voor sites/bedrijven voor nieuwe interieurs of het opnieuw bekleden van mijn stoelen zijn ook erg welkom
 

Mialtezza

Hoort erbij
28 jul 2015
56
8
0
Hallo,

Ik heb een compleet stoffen interieur te koop over een paar dagen... foto's kan ik morgen maken.
 

StefanvanZijp

Hoort erbij
27 jul 2015
41
0
0
Hallo,

Ik heb een compleet stoffen interieur te koop over een paar dagen... foto's kan ik morgen maken.


Dat zou mooi zijn. Een dingetje vergeten te melden; het moet met de hand verstelbaar zijn, niet elektrisch verstelbaar. Heb geen zin om alles om te gaan lopen bouwen, het is nu ook met de hand verstelbaar en dat vind ik best.
wat voor prijs had je in gedachte?
 

Mialtezza

Hoort erbij
28 jul 2015
56
8
0
De auto komt vanmiddag, ik zal ff kijken of het electrisch is of hand. afhankelijk van hoe compleet je het wil! :) Ik zat rond de 120? te denken, maar daar komen we wel uit... Ik heb liever dat het ergens goed gebruikt wordt en ik er iemand blij mee kan maken.

Gr
Stephan
 

Mialtezza

Hoort erbij
28 jul 2015
56
8
0
Hay,

Het interieur is er nagenoeg volledig uit. De stoelen zien er goed uit, niet doorgezakt en geen gekke beschadigingen. Er zitten wat instap plekken op de zijkant van de bestuurder stoel en de stof rond de airbag van de passagier stoel is los gekomen, maar dit zou zonder problemen moeten kunnen worden vast gezet als de airbag losgehaald wordt. Achterbank is in perfecte staat. Deur panelen zijn ook in hele goede staat.

De stoelen zijn hand bediend, dus niet electrisch. Ook heeft de bestuurder stoel een leren arm leuning die ik nog nooit gezien heb op deze stoelen, het lijkt erop dat het een fabrieks optie is geweest.

Mocht je interesse hebben, dan kan het geheel voor 100€e weg, dan kan ik de afstandsbediening voor 50€e wegdoen, dan programmeer ik die gelijk voor jouw auto...

Laat maar weten wat jouw gedachtegang is hierover. Gezien de staat van het interieur is 100€e het meer dan waard, de 20e haal ik eraf omdat je er wel een 30 min werk aan heb om de stof rond de airbag er netjes omheen te maken... de stof is niet gescheurd!

Gr
Stephan
 

StefanvanZijp

Hoort erbij
27 jul 2015
41
0
0
Hay,

Het interieur is er nagenoeg volledig uit. De stoelen zien er goed uit, niet doorgezakt en geen gekke beschadigingen. Er zitten wat instap plekken op de zijkant van de bestuurder stoel en de stof rond de airbag van de passagier stoel is los gekomen, maar dit zou zonder problemen moeten kunnen worden vast gezet als de airbag losgehaald wordt. Achterbank is in perfecte staat. Deur panelen zijn ook in hele goede staat.

De stoelen zijn hand bediend, dus niet electrisch. Ook heeft de bestuurder stoel een leren arm leuning die ik nog nooit gezien heb op deze stoelen, het lijkt erop dat het een fabrieks optie is geweest.

Mocht je interesse hebben, dan kan het geheel voor 100€e weg, dan kan ik de afstandsbediening voor 50€e wegdoen, dan programmeer ik die gelijk voor jouw auto...

Laat maar weten wat jouw gedachtegang is hierover. Gezien de staat van het interieur is 100€e het meer dan waard, de 20e haal ik eraf omdat je er wel een 30 min werk aan heb om de stof rond de airbag er netjes omheen te maken... de stof is niet gescheurd!

Gr
Stephan

Heb je voor mij een foto van die instapplek? het grootste probleem met mijn huidige interieur is juist een instapplek op mijn bestuurdersstoel, als dit interieur in dat opzicht niet (veel) beter is heeft het geen zin.
als jij mij kan laten zien hoe ik die airbag eruit krijg is dat geen probleem, misschien dat jij mij er zelfs ffies mee wil helpen (eventueel alsnog voor die 20 euro).

Volgens mij begrijp ik je verkeerd maar kan je jou afstandsbediening/sleutel gelijk voor mijn auto gebruiken?
 

Mialtezza

Hoort erbij
28 jul 2015
56
8
0
Hay,

Net nog even goed gekeken naar het interieur, het is in een veel beter staat dan ik dacht... de airbag kan ik fixen, geen probleem. Check Marktplaats ff voor de foto's, uploaden hier is wat lastig.

Zolang je je eigen originele masterkey en de nieuw gesneden LEGE sleutel meeneemt kunnen we hem zo inprogrammeren voor je... gaat makkelijker dan je denkt :) dus een lege shell (zonder electrische delen erin) die gesneden is zodat deze in je deur en/of contact kan.

Mocht je nog interesse hebben dan hoor ik het wel :) ik ben morgen, zaterdag en zondag in mijn garage in Zwijndrecht, dus je kan langskomen als je wilt. Het interieur is de moeite zeker waard, maar dat kan jij zelf beter inschatten dan ik gezien je huidige interieur.

Gr
Stephan
 

StefanvanZijp

Hoort erbij
27 jul 2015
41
0
0
Hay,

Net nog even goed gekeken naar het interieur, het is in een veel beter staat dan ik dacht... de airbag kan ik fixen, geen probleem. Check Marktplaats ff voor de foto's, uploaden hier is wat lastig.

Zolang je je eigen originele masterkey en de nieuw gesneden LEGE sleutel meeneemt kunnen we hem zo inprogrammeren voor je... gaat makkelijker dan je denkt :) dus een lege shell (zonder electrische delen erin) die gesneden is zodat deze in je deur en/of contact kan.

Mocht je nog interesse hebben dan hoor ik het wel :) ik ben morgen, zaterdag en zondag in mijn garage in Zwijndrecht, dus je kan langskomen als je wilt. Het interieur is de moeite zeker waard, maar dat kan jij zelf beter inschatten dan ik gezien je huidige interieur.

Gr
Stephan


Heb je linkje voor mij naar de marktplaats advertentie?
En kan ik dinsdag donderdag of vrijdag langskomen? Aangezien zondag al zo goed als voorbij is (of kan ik vanavond nog komen?). Komende zondag zou ook kunnen
En heb je een adres en/of telefoonnummer? is wel zo handig
Nieuwe sleutel is er nog niet jammer genoeg, moet snel komen.

Alvast bedankt
 

Mialtezza

Hoort erbij
28 jul 2015
56
8
0
Zorg jij er maar voor dat je die sleutel gesneden hebt, dan regelen we het.

Zoek ff op Marktplaats, er staat amper wat op voor de is200, ik kan de link niet kopieren en plakken op mijn telefoon :)

Gr
Stephan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.