Waarschuwing display airco

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Nou ik heb de auto net een dag en ik heb al krassen!!!

Ik ben bezig met het verbouwen van mijn huis en mijn handen zijn een beetje ruw op dit moment.
Wilde ff een vette vinger van het display van de airco afhalen met mijn vinger.....en wat denk je?!?!

Gewoon hele fijne krassen op het scherm vanwege het strijken met mijn vinger...... Dus pas hiermee op....baal hier echt van.......
 

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
Dat is zeker balen!
Wellicht werkt Displex om de krassen te verminderen? Ik heb dat wel eens gebruikt voor het scherm van mn telefoon.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Ouch man... dat is zeker zuur! :O
Ik zou zeker Displex proberen, heb ik vaker wel leuke resultaten mee behaald. Niet sadistisch bedoeld, maar post eens een foto van de kras(sen). Ben wel benieuwd.
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Zoals je kunt zien lichte krassen, alleen door de vinger er over te vegen. erg kwetsbaar dus. Bij de eerste beurt ga ik er wel melding van maken





C360_2011-04-06 12-54-56.jpg
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nasty.. had ik ook in me auto... microvezel poetsdoekje bij de hand houden... ik heb een kleine in de auto gelegd, gebruik ik om de dash etc stofvrij te maken... Goedkoop bij de Action te halen ;)
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Ouwe scheerkwast in de auto leggen, deze zijn van dassenhaar, en je krijgt lekker makkelijk het stof uit de louvres van de uitblaasopeningen en laat geen krassen achter!!!! :p
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Ja vooral die oranje commandant (geintje),....... snap niet dat ze geen tear of plakkers hebben om die krassen te voorkomen,... ze hebben ze wel voor de bumper en handvaten,..... en zelfs voor de motorkap in de VS, maar ja daar hebben ze wel meer wat wij niet hier hebben. :neutral:
 

am2010

Nieuw hier
4 aug 2011
10
0
0
Ik heb er ook last van, maar het is nog niet zo erg als op de foto van Audiophile. Echt onwijs balen. Ik durf displex nog niet te gebruiken. Dit materiaal is toch eigenlijk niet 'Lexus-waardig'?
In de red carpet treatment zit ook dat je auto aan de binnenkant wordt gereinigd, maar een 'verkeerd' doekje langs de display en je hebt het weer...