Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63

je hebt gelijk, zeur ik zelf ook altijd om ! :)
mooie foto's moeten nog 'ff gemaakt worden.
upload_-1.jpg

ik heb gezocht naar de US versie van de armsteun, hier zit een 12V aansluiting in. Deze heb ik eruitgehaald en een usb unit ipv teruggezet.
upload_-1.jpg


Ik zal van de usb/aux aansluiting nog een duidelijkere foto maken. ( Grom module heb ik achter mijn dashboard kastje verstopt. )
 
  • Leuk
Waarderingen: Erwin Lagcher

Erwin Lagcher

Actief
16 nov 2015
181
16
18
je hebt gelijk, zeur ik zelf ook altijd om ! :)
mooie foto's moeten nog 'ff gemaakt worden.
upload_-1.jpg

ik heb gezocht naar de US versie van de armsteun, hier zit een 12V aansluiting in. Deze heb ik eruitgehaald en een usb unit ipv teruggezet.
upload_-1.jpg


Ik zal van de usb/aux aansluiting nog een duidelijkere foto maken. ( Grom module heb ik achter mijn dashboard kastje verstopt. )

Ziet er fantastisch uit! :rulez:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
us versie zit een 12 volts aansluiting in? dat is wel handig voor als je kids achterin hebt... handig weetje...
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
# ErwinIS200 ik heb ook grom dan kun je geluid en opladen over USB doen.
Waarom USB en audio plug ?

Tzjah, de grom module heeft die aansluiting. En vind wel een keer makkelijk ! Bijna elk apparaat met audio uitvoer heeft wel een 3.5mm aansluiting.
Moet alleen nog even zo'n kabeltje kopen male/male. En ben gek op knopjes lampjes en aansluitingen.. en dit is er weer eentje meer !! ;)
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
gewassen , uitgezogen :rulez:

even proefgereden , trekt niet op bepaalde plekken , ondanks de 245 voor en 275 achter
remmen doen niet raar , OEM
wat is dat toch met die nieuwere modellen ?, lees veel over ontevreden rijders , neem aan dat het uitzonderingen zijn :grin:
 
  • Leuk
Waarderingen: Zer0ne

Been

Actief
2 jan 2011
119
7
0
LS even laten checken en weer opgehaald....alles helemaal in orde, zelfs geen olieverbruik na 6000km gas erop :rulez:
 

Patrick050

Actief
20 dec 2015
218
9
0
Vandaag me 18 Inch Weels er weer onderweg gehaald 1 velg heeft trilling en is niet op te lossen door balanceren.

Dus word laten richten..

Toe maar besloten om alle 4 klaar te laten maken en dan volgende week maar direct te laten coaten wil ze graag tussen zilver en antraciet in hebben.

Ook bevestiging ontvangen dat me k&n cold air tussen 7 en 15 januari binnen komt.

En afspraak gemaakt voor oudejaarsdag dat de auto van binnen word schoongemaakt (stomen)
 

Noosting

Actief
29 nov 2015
110
4
0
Rondje op de motor gedaan, deze even gewassen voor de winterstalling en dan toch nog even met een sopje door de lexus.
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Winterbanden gekocht Michelin ( 255/35/19 en 275/35/19) en Guerilla uitlaat gekocht. Vervolgens mijn RCF opgehaald bij Louman en deze, met kleine retour:p naar Lexus van Dorst in breda gebracht voor aanbrengen klasse 5 en poetsbeurt.:kiss2: