Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

2000Turbo

Hoort erbij
25 jan 2011
60
18
8
De nieuw gepoedercoate velgen waren klaar, dus banden erop balanceren en gemonteerd.

Weer bijzonder strak geworden!
 

mrvie

Nieuw hier
16 jan 2016
12
0
0
Het is niet mijn lexus, maar er is vandaag gelukkig helemaal niets aan gedaan. Auto is in showroom staat en technisch moet er nog 1 ding gebeuren. Maar naast dat is het perfect, en laten we maar hopen dat het ook zo blijft.
 

StefanvanZijp

Hoort erbij
27 jul 2015
41
0
0
krabben voor de eerste keer, en mijn auto uitgeleend aan mijn vader, hij heeft het overleeft. ik hyperventileerde wel die 2 uur dat ie weg was, maar ook ik heb het overleeft
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Ik niet zelf maar de monteurs van Louwman Toyota hebben mijn SC weer goedgekeurd :rulez:
19,95 , zonder wassen , uitzuigen of dergelijke flauwekul , gewoon betalen voor de APK , verder nix dure gratis dingen :rulez:
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.124
4
836
113
Omdat ook een LS gepimpt kan worden heb ik deze ventieldopjes besteld in China. Voor de rib-uit-je-lijf-prijs van maar liefst ?3.66 inclusief verzendkosten.
Eerste werk een corrosietest, ik wil niet dat ze vastrotten op mijn ventielen.

Ventieldopjes.jpg
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Omdat ook een LS gepimpt kan worden heb ik deze ventieldopjes besteld in China. Voor de rib-uit-je-lijf-prijs van maar liefst €3.66 inclusief verzendkosten.
Eerste werk een corrosietest, ik wil niet dat ze vastrotten op mijn ventielen.


Als je een LS wilt pimpen moet je Mode Parfume/VOLSAGE opzoeken.. enne je hebt inderdaad veels te veel betaal voor die dopjes normaal zijn ze
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Dit weekend is mijn RCF voorzien van de Guerrilla uitlaat! Het filmpje, met geluid natuurlijk, heb ik gepost op Facebook van Lexusforum. Ik zeg:: Genieten maar!!!!:p:p:p
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Jammer Johan dat je het filmpje hier niet embed. Er zijn er hier zat die met goede redenen liever niet op het smoelenboek van meneer Suikerberg gaan zitten.:grin:
 

Been

Actief
2 jan 2011
119
7
0
^...klinkt toch wel heel netjes hoor !
Geluid ging hier ff op 10 :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
geen idee Been , :sneaky:
heb net als vele hier geen feestboek , beetje vreemd ook om op het Lexusforum te melden dat er een filmpje op feestboek staat , zonder link of wat ook
staat n.l nog op mn wishlist , van die uitlaat kleppen
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Zelfs met Facebook kom ik niet verder 😁
Ik zie een tuin make-over .
Moet je eerst vrienden zijn om het te kunnen zien ?
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Jammer Johan dat je het filmpje hier niet embed. Er zijn er hier zat die met goede redenen liever niet op het smoelenboek van meneer Suikerberg gaan zitten.:grin:

Tja, mijn skills op dat gebied...........:mad::mad::mad::mad::mad:
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
geen idee Been , :sneaky:
heb net als vele hier geen feestboek , beetje vreemd ook om op het Lexusforum te melden dat er een filmpje op feestboek staat , zonder link of wat ook
staat n.l nog op mn wishlist , van die uitlaat kleppen

De genoemde kleppen zitten er ook in, maar de uitlaat is vanaf de eerste demper geheel vervangen door 2,5 inch roestvrijstaal. Daarbij is er een aparte aansluiting gemaakt waardoor de katalysator alsnog geplaatst kan worden tbv keuring. Uiteindelijke gewichtsbesparing 5 kg! De achterste demper is geheel nieuw met d hand gemaakt. Ben supertevreden!!
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Gaaf! Wist niet dat er Lexus sportkleding was? Kun je dat via de dealer bestellen Alor?