wat oude zomer projecten

Ruud

Hoort erbij
7 nov 2009
68
0
0
Voor degene die het interesseert.
Een paar fotos van projecten die ik heb gehad :)
Gekocht zonder APK voor een spotprijsje;) had alleen 2 nieuwe remklauwen en remblokken nodig :)
gto1.jpg


Gekocht zonder APK. had nodig: 2 remklauwen achter, laswerk kofferbak, nieuw handrem mechanisme (pomp voetrem) uiteraard in de USA moeten kopen
Picture001.jpg


Mijn tweede Porsche 924. Deze 924 was kompleet rot. Heb zo'n 50 kilo metal ingelast..lol
Christine.jpg

924bonnet.jpg

Ik heb haar de bijnaam Christine gegeven. Alles wat zo'n beetje fout kon gaan..ging ook fout..lol Zo zag Christine er uit toen ik haar kocht.
924Before.jpg

Porsche924Before.jpg

Heb nog een aantal andere projecten gedaan maar helaas geen fotos meer.
o.a. een 1979 Simca Matra Bagheera X, 1978 Porsche 928 en een paar mkI golfjes :)
Oh en dit is de auto van de vrouw.
car002.jpg
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wat ongelofelijk mooi!

Zeker het werk aan de Porsche is waanzinnig! Wat zag dat ding eruit toen je hem kocht.
 

Ruud

Hoort erbij
7 nov 2009
68
0
0
Hube zei:
Wat ongelofelijk mooi!

Zeker het werk aan de Porsche is waanzinnig! Wat zag dat ding eruit toen je hem kocht.

Yep, de 924 was een kompleet hondehok :)
Ik heb tijdens de restauratie ook verschillende keren gedacht om haar naar de sloop te brengen..lol
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
En na de restauratie? Nog lang van genoten?

Ben even bezig met de forum icons te vernieuwen, dus een aantal keren de page refreshen kan helpen. Ik vraag mij alleen af of het een vooruitgang is.
 

Ruud

Hoort erbij
7 nov 2009
68
0
0
Niet echt lang. 3 weken geloof ik:) Ik had al 3 potentiele kopers voordat de 924 klaar was :)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wow! Dat is op zich goed, maar ook een beetje jammer. Of ging het je alleen maar om het werk?
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Zo'n type jaguar met facelift (dubbele ronde koplampen) vind ik ook een zeer stoere auto. En ze zijn aardig goedkoop.
 

Ruud

Hoort erbij
7 nov 2009
68
0
0
Het is een hobby met het oog op wat knaken bij te verdienen tijdens de zomermaanden :)