Weer een fijne beursdag

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Heel af en toe doe ik wel eens aan een beetje Day-trading..
Dacht ik vanmorgen... laat ik eens kijken wat ik vandaag op de beurs kan doen...
Gelijk een leuke aankoop order voor ING (6,04) gedaan en binnen korte tijd (half uurtje) had ik er toch bijna 0,25 per aandeel erbij (bijna 4% rendement), dus tijd om te cashen, want anders moet je geld gaan betalen voor bewaarloon en wil het bedrijf ook geld zien voor het risico kapitaal. Gaat de site op zwart!!!
:X
Goed,.... na 10 minuten lukt het me weer om op de site te komen staan ze 5,98
:O
1 uur later 5,63!!!
:zielig:
Aan het einde van de dag zijn ze weer opgeklomen naar 6,19.

:sucks: wanneer @$#%@!!!!! die site niet op zwart was gegaan had ik nog eens 8-9% kunnen maken... :sucks:

Dan had het al met al toch nog een leuke beursdag geweest met 13% rendement op 1 dag.

Dan waren die reparatiekosten van mijn thermostaatje weer een stukje minder erg ..

Nu moet ik mijn kosten gaan mee berekenen en dus heb ik ze nog maar gehouden. Ik zal wel zien wat ik morgen nog kan doen...
:neutral:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Dat is mooi klote voor je. Maar ach, het had ook ander kunnen gaan, ik neem aan dat je niet voor duizenden euros verlies hebt geleden. :)
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Nee dat niet.. ik sta dus wel positief, maar moet nu maar even morgen afwachten hoeveel ik er nog van kan maken.
Met risico kapitaal moet je niet teveel risico's nemen.. ;)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Das waar. Misschien moet ik zelf ook maar eens een beetje gaan kopen. Staatsobligaties uit Griekenland laat ik maar even links liggen :p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Nou das pas safe :p Volgens mij kan je nu het beste helemaal uit de staatsobligaties blijven.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Ach het enige waar je safe in kan gaan zitten is een luie stoel in de kamer... en je geld in de ouwe sok doen.
Je kan nog proberen of het goud nog verder omhoog wil.

Vandaag was een dag van do or die en ik die-de bijna :roll:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
hmmm, ik zou denk ik even wachten tot het goed crasht en dan in de grondstof winning kopen.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Wanneer het goed crasht dus ook de Dow, dan crasht volgens mij de hele wereldeconomie en dan gaat alles naar benee. Ook grondstoffen, want niemand heeft meer wat nodig of wil/kan het betalen.

Drinken, daarentegen is iets wat we altijd moeten blijven doen en dat zal mijn vrouw ook gewoon in grote getalen blijven doen... Dus ik blijf gewoon in Coca Cola zitten, want er is dan 1 bedrijf wat gewoon omzet houdt. :D

Of alles uit de beurs halen en zoals ene heer Ostrum (ofzoiets) zei, liquide gaan. Maar ja dat kost ook geld, aangezien de spaarrente onder het inflatie percentage ligt.

Ik ga een andere methode proberen: Ik ga Negatief buitenlands liquide !! :)

Door de inflatie wordt mijn 500.000 dollar schuld steeds minder waard en daarboven op wordt de dollar ook nog elke keer minder waard, dusuhmmm... over een paar jaar is mijn schuld gewoon opgelost en kan ik weer opnieuw beginnen..

:cool: :loll: :cool:
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
hehehe die is op dit moment ook laag dus uhmmm allemaal PEANUTS... :angel:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
;) Maar inderdaad, het is een manier, vermogen lenen in een staat die hard onderuit gaat met zn munteenheid.