Wat
gs430 almelo zegt:thumbsup:
ik vind dat de koets van een GS zich niet zo leent voor verlagen. Maar dat is mijn smaak, ik denk namelijk dat het weggedrag dan niet meer des Lexus is, wat ik zonde vind van zo?n fijne automobiel. Dit model is vooral gericht op reiscomfort, niet zozeer op een gooi en smijt-karakter. Ik ben van mening dat je dan bijvoorbeeld ook een 5-serie had kunnen kopen, maar ook daar zou ik niet snel kiezen voor een verlaging.
Misschien kun je bij een meeting een keer met iemand spreken of meerijden in een verlaagde GS? Ik vind dat je zoiets het beste zelf kunt ervaren. Zo heb ik ooit getwijfeld om bij een A4 3.0TDI een Eibach pro setje te laten monteren. Das een bescheiden verlaging voor die auto die af fabriek een sportonderstel zou moeten hebben, maar die had als optie dat afbesteld. Ik heb eerst met iemand meegereden die eenzelfde A4 had maar met een Eibach pro set eronder. En dat beviel mij toen wel. Nu, onder mijn IS, twijfel ik er niet aan; hier komt geen verlaging onder. Ik vind zoiets persoonlijke smaak en dat kan per auto verschillen heb ik ervaren. Mijn Mazda MX-5 heeft af fabriek een bilstein sportonderstel. Soms wat stug, maar het past uitstekend bij dat autootje; ik kan er mee lezen en schrijven, ontzettend communicatief. Maar zo communicatief wil ik dat niet in mn IS.
Uiterlijk vind ik ook belangrijk, maar ik zit er langer/vaker in dan dat ik er van buiten naar kijk