Welke IS200 heeft een navigatie?

HermanB

Hoort erbij
1 jan 2014
71
1
0
Heren,

Hoe is te herkennen of een IS200 een navigatiesysteem heeft?

Vaak zie ik uitvoeringen te koop staan, waar bovenop het dash niks zit.

Maar ook zie ik vaak onderstaande:

0112_06zoom+2002_Lexus_IS_300+Front_Interior_View.jpg


Is dit dan een scherm, of een opbergvakje?

Volgensmij komt de navigatie niet vaak voor? Gezien het huidig aanbod.
Of ze moeten allemaal het scherm neergeklapt hebben.

Vinden jullie de originele navi uberhaupt van toegevoegde waarde?
Mede gezien de leeftijd?


Graag jullie reacties.

Mvg Herman
 

toyboy

Actief
22 jan 2012
301
9
18
Dat lijkt me dan de laatste versie die in de IS200/300 geleverd is (DVD). Het beeldscherm van een CD versie is iets kleiner, en is voorzien van een oogje waar de infraroodontvanger achter zit.
 

jeronimo71

Nieuw hier
22 dec 2013
7
0
1
Toeter zei:
toyboy zei:
Modellen van voor 2003 hebben CD navigatie met een losse controller (afstandsbediening) in de middenconsole, de latere modellen hebben DVD navigatie met de bediening vast in de middenconsole en een iets groter beeldscherm.

Mijn IS200 uit nov. 2002 heeft knoppen op de middenconsole. Heb ik dan een 2003-model?

Offtopic: waaraan kun je dat nog meer herkennen? Ik vond geen topic met wijzigingen per modeljaar oid?


Dit betreft waarschijnlijk een overgangs model. Er bestaan is 200's die hebben een groter scherm, dus een dvd, maar die kan je bedienen met een losse afstandsbediening. Verder hebben modellen 2003 iets getinte achterlichten.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
inderdaad, de navi maakt em wel af inderdaad... wil ooit ook een gemotoriseerde scherm/kap dinges kopen en dan een tomtom oid inbouwen...
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.731
471
83
mlcoolj zei:
inderdaad, de navi maakt em wel af inderdaad... wil ooit ook een gemotoriseerde scherm/kap dinges kopen en dan een tomtom oid inbouwen...
Het heeft mij toch veel moeite gekost om aan zo'n scherm te komen. Op een gegeven moment kwam er ??n lang hier op het forum, dus heb ik die gekocht.
Maar als je ooit wilt weten hoe je hem moet aansluiten (zonder originele stekkers) laat het maar weten ;)

Ohja... er past trouwens een 7 inch scherm in. Ik moet er wel bij melden dat het een verschrikkelijk k* werk is om dat erin te krijgen.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
hey Roel, thanks! ja, er staan wel wat op ebay te koop maar voor de hoofdprijs natuurlijk haha... ja ik heb wat how-to's langs zien komen en die zagen er best lastig uit ja...