Welke Lexus velgen zijn dit???

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Hallo,

Tijdens het surfen zag ik een Lexus IS200 te koop met ogenschijnlijk originele Lexus velgen er onder die ik nog nooit heb gezien.

Ik vind ze prachtig. Ik denk dat ze enorm goed lijken onder m'n Sportcross.

Mijn vraag is wie dit type velg kent en waar je deze ?berhaupt (nog) kunt krijgen?

Groetjes,

Boudewijn

PS: als de huidige eigenaar van deze auto op de foto bezwaar heeft dat ik de foto's hier plaats, en hij leest dit, dan let me know ;)
 

Bijlagen

  • lexus-is-200-executive-910348-1.jpg
    lexus-is-200-executive-910348-1.jpg
    68,6 KB · Weergaven: 59
  • lexus-is-200-executive-910348-5.jpg
    lexus-is-200-executive-910348-5.jpg
    54,5 KB · Weergaven: 64

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Ok. Ik hak de knoop door. Ik doe het niet, ondanks dat het erg weinig geld is voor die set.

Ja 18" lijkt me ook erg mooi. Hoewel die TTE mijn voorkeur echt heeft. Jammer dat je de auto niet gekocht hebt vanwege het interieur. Had je nog gevraagd naar die velgen dan?
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
Alor zei:
Wat dacht je van de 18" 250 velgen, die staan hier ook nog ergens tekoop incl banden.
Wel in Belgi? geloof ik.

Bedoel je deze? :D
Als je kan wachten tot in mei, dan breng ik ze mee?
 

Bijlagen

  • Afbldng369_ir_0.jpg
    Afbldng369_ir_0.jpg
    64,3 KB · Weergaven: 58

ThinlaneT

Heel actief
21 sep 2010
599
50
28
Op de TTE velgen zaten winterbanden (die nog wel volgende winter door konden). Daarnaast had de eigenaar thuis nog een setje zomerbanden op de standaard IS velgen. Uiteindelijk zou ik het geheel (incl winterbanden en velgen) voor een mooie prijs kunnen krijgen, echter de auto waar ik diezelfde dag ook naar had gekeken had het voordeel dat deze de gehele levensduur bij Lexus in onderhoud was geweest en dat hij het interier bijna nieuwstaat was.
De Lexus van de foto was van binnen toch meer uitgeleeft en bijna geen enkel klepje sloot meer goed. Het is toch de plek waar je het meest bevindt in de auto en daarvoor dus voor de ander gegaan. Ik ben redelijk allergisch voor kraakjes en niet goed sluitende onderdelen, dus heb in deze ook mezelf een beetje in bescherming genomen. Ook was de IS al jaren in 'eigen' onderhoud, waar ik toch mijn vraagtekens bij had.

Misschien is de verkoper bereid deze velgen voor een mooie prijs te verkopen (met of zonder winterbanden). Ik zou als ik jou was even contact opnemen met dat autobedrijf, die kunnen je vast meer vertellen (Vorige eigenaar en autobedrijf zijn niet een dezelfde persoon maar kennen elkaar wel goed).
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
boudi je hebt gelijk maat , heb ik ook altijd als ik wat in mijn kop heb zitten dan komt er onmogelijk wat nieuws uit , maar ik zag deze staan en ze hadden multispaak en origineel en goede banden dus ik dacht gelijk even doorschakelen moeten het origineel die 15 spaaks zijn dan zoe ik nog ff verder voor je kijk hier eens naar leuk projectje van een sportcross komen ook jou velgen in voor http://www.isfanatics.com/forums/showthread.php?t=9303
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
boudi zei:
Hallo,

Tijdens het surfen zag ik een Lexus IS200 te koop met ogenschijnlijk originele Lexus velgen er onder die ik nog nooit heb gezien.

Ik vind ze prachtig. Ik denk dat ze enorm goed lijken onder m'n Sportcross.

Mijn vraag is wie dit type velg kent en waar je deze ?berhaupt (nog) kunt krijgen?

Groetjes,

Boudewijn

PS: als de huidige eigenaar van deze auto op de foto bezwaar heeft dat ik de foto's hier plaats, en hij leest dit, dan let me know ;)


Volgens mijn zijn dit de oem wielen van een executive.
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
OEM velgen van de Executive? Hmmm Zal ik ff opzoeken. Ik zie ze echt nooit.
@ Joop. Yup dat zijn ze inderdaad. Machtige velgen hoor. Helaas heeft die persoon er niets bij staan.
Het is idd een idee om die man eens op te bellen of hij de velgen los wil verkopen.
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
boudi zei:
Hallo,

Tijdens het surfen zag ik een Lexus IS200 te koop met ogenschijnlijk originele Lexus velgen er onder die ik nog nooit heb gezien.

Ik vind ze prachtig. Ik denk dat ze enorm goed lijken onder m'n Sportcross.

Mijn vraag is wie dit type velg kent en waar je deze ?berhaupt (nog) kunt krijgen?

Groetjes,

Boudewijn

PS: als de huidige eigenaar van deze auto op de foto bezwaar heeft dat ik de foto's hier plaats, en hij leest dit, dan let me know ;)

http://link.marktplaats.nl/421534787
Mocht je nog zoeken.
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
@ Iedereen,

Thnx voor de reacties. Helaas kreeg ik geen notificaties in mijn mailbox dus lees ze nu pas. (daarnaast had mijn buik dit weekend geen zin om het eten vast te houden) :(

@ Joop, Dus toch OZ's! Had al een onderbuikgevoel (vandaar mijn buik). Anyway. Die dingen zijn 2e hands bijna niet te krijgen denk ik. Ik zal er zo nu en dan naar zoeken. Thnx voor het opsporen iig. :D

@ Jimmyyyyy
Ik zag ze, het zijn alleen velgen, zonder dop en echt mooi vind ik ze niet. Thnx anyway :D

@ Joop

Euh... :photo:
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
ff de car configurator aanklikken dan op duitstalig anders krijg je geen velgen te zien dan klik je op lexus dan op kombi dan je kleur selecteren dan kan je de auto nog laten zakken en velgen eronder bekijken succes ik heb geprobeerd de foto te kopieeren maar dan krijg ik alleen het chassis te zien zonder velgen maar je moet zelf even met die configurator aan het stoeien gaan er staan zoveel mooie wielen op
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
ff de car configurator aanklikken dan op duitstalig anders krijg je geen velgen te zien dan klik je op lexus dan op kombi dan je kleur selecteren dan kan je de auto nog laten zakken en velgen eronder bekijken succes ik heb geprobeerd de foto te kopieeren maar dan krijg ik alleen het chassis te zien zonder velgen maar je moet zelf even met die configurator aan het stoeien gaan er staan zoveel mooie wielen op
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Bedankt voor het melden! Super :)

Het zijn helaas niet dezelfde. Die van de schade auto zijn 15 spaaks, die ik bedoel 16. Ook lopen de spaken niet op rand van de velg maar iets naar binnen.

Toch bedankt voor de melding. :rulez:
 

ThinlaneT

Heel actief
21 sep 2010
599
50
28
Ik ben al een tijdje opzoek naar een mooie 2e velgen voor een set winterbanden. Daarnaast zijn m'n huidige 5 spaaks echt toe aan een straal, afdraai en poedercoat beurtje. Een extra set zou dus wel goed uitkomen.

Ik ben nog steeds erg gechameerd van de 16 spaaks OZ's (zoals in de eerste post). Helaas zijn deze erg schaars en tevens flink aan de prijs. Ik ben dus opzoek naar alternatieven met een beetje dezelfde looks. Ik ben niet heel erg in de velgenmarkt thuis, wellicht hebben jullie suggesties?

Thanks