Bij de F sport uitvoering is bewust gekozen voor een wat straffere wielophanging - de een vindt dat prettig, de ander niet. Het gaat meestal ten koste van het comfort, maar maakt in theorie ook wellicht wat hogere bochtsnelheden mogelijk.
De eenvoudigste methode is aanpassing van de wielen. Een 1" kleinere velgmaat in combinatie met een band met een zodanige hoogte dat de diameter van het origineel aanwezige wiel zo dicht mogelijk wordt benaderd, heeft al behoorlijk wat invloed. Het gebruik van velgen met een kleinere diameter is niet altijd mogelijk - de remklauwen moeten er (voor) wel inpassen. Voor definitieve aanschaf is het zaak dat te controleren. Ook de vormgeving van de velg speelt daarbij een rol - velgen in dezelfde maat kunnen verschillen, met als gevolg dat de een wel en de ander niet past. Daarnaast heeft de keuze van de banden heeft invloed: "ultra high speed" banden hebben doorgaans stijvere zijwangen dan de wat minder dure "touring" banden.
Mocht een dergelijke aanpak onvoldoende blijken, dan wordt het zaak andere onderdelen van de wielophanging aan te passen (veren, dempers). Dat wordt dan een vrij kostbare zaak, zeker als de auto voorzien is van adaptieve dempers.
Als simpele vervanging van de wielen geen bevredigende oplossing biedt, is het waarschijnlijk uiteindelijk goedkoper de F-sport uitvoering te vervangen door een meer op comfort getrimde uitvoering.