- 22 dec 2013
- 1.635
- 155
- 63
een vraagje voor de gene die ervaring hebben met de wat oudere toyota/lexus automaten
Dit is mijn eerste echte ervaring met een automaat , soms vind ik het heerlijk , soms echt niet
wat mij is opgevallen en waar ik mij ook aan erger is dat de bak niet afremt bij zoals bij een handbak daardoor ben ik constant aan het remmen omdat als ik mijn gas loslaat
de auto gaat vrolijk verder
nu wil ik binnenkort een kleine flush doen omdat ik er ben achter gekomen dat de drain en refill niet goed gegaan is omdat ik dacht dat Dexron T-II goed was maar er moet dus echt OEM T-IV in omdat T-II niet meer leverbaar is nu weet ik dat Toyota T-IV het zelfde is als Mobil 3309 komt dat wel goed nu , kost een berg maar ja dan kan ik vanaf dan een drain en refill doen
maar nu ben ik bezorgd over de automaat , is het normaal dat de bak in D niet echt afremt op de motor en dat ik het gevoel heb dat de bak slipt met gas-geven , de toeren klimmen niet sneller dan de kilometers dus het is nog niet zoals een handbak met een versleten clutch wat ik wel ken uit ervaring
wat sommige van jullie misschien niet weten is dat de motor en bak (A340) het zelfde zijn als dat van een LS400 van het eerste type
Dit is mijn eerste echte ervaring met een automaat , soms vind ik het heerlijk , soms echt niet
wat mij is opgevallen en waar ik mij ook aan erger is dat de bak niet afremt bij zoals bij een handbak daardoor ben ik constant aan het remmen omdat als ik mijn gas loslaat
de auto gaat vrolijk verder
nu wil ik binnenkort een kleine flush doen omdat ik er ben achter gekomen dat de drain en refill niet goed gegaan is omdat ik dacht dat Dexron T-II goed was maar er moet dus echt OEM T-IV in omdat T-II niet meer leverbaar is nu weet ik dat Toyota T-IV het zelfde is als Mobil 3309 komt dat wel goed nu , kost een berg maar ja dan kan ik vanaf dan een drain en refill doen
maar nu ben ik bezorgd over de automaat , is het normaal dat de bak in D niet echt afremt op de motor en dat ik het gevoel heb dat de bak slipt met gas-geven , de toeren klimmen niet sneller dan de kilometers dus het is nog niet zoals een handbak met een versleten clutch wat ik wel ken uit ervaring
wat sommige van jullie misschien niet weten is dat de motor en bak (A340) het zelfde zijn als dat van een LS400 van het eerste type