Wielen 19" - Wald Duchatelet D23

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Zoals ik al liet doorschemeren, ik wil de tweede set Wald Duchatelet's ook wel verkopen. Mooie ET-waardes om zeer netjes VIP-style te gaan

5x114.3
19x9 +24 A-Disk
19x10 +24 A-Disk

Genoeg plek voor een 'beetje' remmen rondom. Het zijn driedelige velgen. Het hart is zilver, de randen zijn gepolijst. Duur spul en moeilijk, aan te komen blablabla: ?2000,- zonder banden, het heeft mij meer gekost

Ik heb er ook nog wel banden voor, Bridgestone S-03 Pole Positions, 245/35R19 en 275/30R19. E?n band is een keer geplakt. Er zit nog genoeg profiel op, Voor ?200,- Extra doe ik ze erbij. Ze kunnen trouwens ook los verkocht worden voor ?240,-

Alles Inclusief BTW/factuur

Op ??n foto lijkt het of er een deuk in de binnenrand zit van een velg zit, maar dat komt door de foto.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.










 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik weet niet of ik zomaar een dusdanig bedrag kan laten 'verdwijnen' :? :mrgreen:
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
En als we nou alleen de velgen doen??

Ik wil dat setje +24 wel een keer passen bij mij als dat kan ?? :baseball:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Tuurlijk, dat kan. Drukken hem wel even het scherm in met een krik om te kijken wat het doet

Over de prijs ben ik het nogal eens met mezelf :winke:
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Jelmer zei:
Tuurlijk, dat kan. Drukken hem wel even het scherm in met een krik om te kijken wat het doet

Over de prijs ben ik het nogal eens met mezelf :winke:

Dr wordt helemaal geen scherm ingedrukt. Ben jij gek. :mrgreen:

Eerst maar is kijken hoe het staat. Wanneer heb je tijd en heb je de velgen bij je in Alkmaar liggen??
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Dus zondag rond de klok van 1600 uur zou goed zijn of doe je het dan liever zaterdagavond??

Waarvoor ik zondag vraag is omdat ik zondag om 18.30 uur me ouders van Schiphol ga halen dus dan ben ik toch al een eind opweg bij jouw.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Zondag is best. Achterbanden liggen er nog omheen trouwens, dus daar kan je hem wel even op z'n poten zetten.

Maar zoals je al op clublexus ziet heb je dus eigenlijk 245 bandje nodig achter. misschien dat 255 ook wel gaat. Ligt helemaal aan hoe je het scherm bewerk. Die op de link heeft alleen de randen er afgehaald. Ik zou zelf omrollen, kan je er altijd nog iets meer aan verbouwen mocht het nodig zijn
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Jelmer zei:
Zondag is best. Achterbanden liggen er nog omheen trouwens, dus daar kan je hem wel even op z'n poten zetten.

Maar zoals je al op clublexus ziet heb je dus eigenlijk 245 bandje nodig achter. misschien dat 255 ook wel gaat. Ligt helemaal aan hoe je het scherm bewerk. Die op de link heeft alleen de randen er afgehaald. Ik zou zelf omrollen, kan je er altijd nog iets meer aan verbouwen mocht het nodig zijn

Je Hebt PM.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.