Wielen - 19

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Te koop aangeboden: 19" velgen met banden

-De velgen: Het zijn 19 inch Savini SV-9 velgen. Dit zijn driedelige gesmede velgen. Volledig verchroomd. Heel klein beetje stoeprand schade, eigenlijk niet noemenswaardig. de steek is 5x114.3 en past op bijna elke Lexus. ET-waarde van deze velgen is om en nabij de +45. Gesmede velgen zijn sterker/stijver, en lichter dan conventionele lichtmetalen exemplaren. Er zitten ook verchroomde ventieldopjes bij (ontbreken op de foto's)

-De banden: Nitto 555, 245/35R19 rondom. Zit nog genoeg profiel op, ongeveer 70%. perfect rond en op druk (2.5).

De wielen zijn allemaal recht en uitgebalanceert. Ik bied deze set hier aan voor ?1600,-, inclusief de BTW

Misschien geeft het vermelden van de nieuwprijs enig inzicht in wat ik er voor wil hebben; deze velgen kosten nieuw ongeveer ?1000,- per stuk, zonder band, inclusief BTW en transport

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
442
22
18
prachtig prachtig prachtig en ze zijn het vast zeker waard maar...mijn vrouw ziet dat zeker anders :(

gr wilco(m2005)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
@Wilco: De prijs is inderdaad wel netjes als je de nieuwprijs in ogenschouw neemt.... (+/- ?4500-5000,- met banden)

@Arjan: Ik moet prioriteiten stellen...ik heb namelijk vijf setjes wielen liggen, alleen voor Lexus steek :oops: ...... maar als ze niet weg gaan voor deze prijs houd ik ze. Zit niet op een houtje te bijten hoor :lol:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik heb ze inderdaad nog steeds :) Ik heb ze nog eens goed opgepoetst, maar inderdaad, het zijn velgen van een allemachtige hoge kwaliteit. Hun website bekijken is trouwens ook geen straf:

http://www.saviniforged.com/

Het zijn uiteraard velgen van de wat hogere prijsklasse, al is de prijs die ik er voor vraag zeer redelijk. Er komt vast wel eens iemand voor :idea:

Edit: hier dezelfde wielen onder een Lamborghini

sv9s.jpg


Ik zet er trouwens eerdaags nog wat nieuwe foto's op van de wielen afzonderlijk
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ik ben verliefd op deze velgen... jammer dat de financieel directrice dit nu niet goedkeurt :lol:

Vraag me af of de 6 dezelfde steek heeft als lexus...
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Hoogst waarschijnlijk wel, 5x114.3. Meeste Japanse sedans/coupe's hebben dat. Nieuwe LS is alleen 5x120

Ik ben jullie alleen nog een paar foto's verschuldigd van hoe mooi ze echt zijn :p komt er aan
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik heb ??n PM van je gekregen, Die heb ik als het goed is beantwoord :?:
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
442
22
18
ik hoop echt dat ze al verkocht zijn....ik blijf me erop verlekkeren...zucht...

gr wilco(m2005)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
denk het niet lol... ik zou ze gaan passen, maar ben er ook nog niet geweest :evil:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Maar volgens mij gaan ze ook niet passen bij jou Marvin, Het naafgat van een Lexus is extreem klein vergeleken met andere auto's, 60.1 dacht ik. En deze zijn speciaal voor een Lexus gemaakt :cry:

Ik heb ze overigens nog steeds ja. Moet eerdaags even een wiel nakijken. Want die loopt langzaam leeg bij het ventiel.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Onafgeveerde gewicht laag houden geeft ook een positieve bijdrage aan het comfort. Driedelige wielen zijn vaak wel zwaarder. Maar bij gesmede exemplaren als deze is dat verschil al weer miniem vergeleken met een conventioneel ??n delig lichtmetaal wiel :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.