Zware sneeuwval in Den Dolder

danidude

Hoort erbij
26 mrt 2011
39
0
0
Deze melding stond een uurtje geleden in de verkeersinfo van mijn navigatiesysteem bij het opzoeken van files op de A28. Ik zie wel vaker vreemde meldingen langskomen, hebben andere mensen hier ook "last" van?
 

Hjalmar

Actief
15 okt 2010
167
0
0
Dat ligt aan de radio zenderkeuze die je neemt. 99% zal het goed gaan, maar soms zit er helaas een foutje in welke door radiozenders in je RDS kanaal worden geplaatst.
Was zelfs een keer een vliegtuig ergens op de snelweg geland, ging toen ook om een fout ;)
 

Mr. Lexus

Hoort erbij
16 okt 2011
43
0
0
:D SaaiRadio zeker als feeder van het TMC-RDC systeem je kunt instellen via je menu's, om handmatig een (betrouwbaarder) station te gebruiken als bron. Of je moet de humor ervan in zien natuurlijk.
 

danidude

Hoort erbij
26 mrt 2011
39
0
0
Ach, ik vindt het wel grappig hoor, ik stoor me er in ieder geval niet aan! Zat er later aan te denken dat het misschien een melding van precies een jaar geleden was, toen lag er zo rond deze tijd wel wat sneeuw her en der als ik het me goed herinner.

Ik heb ook wel eens een melding gehad dat er hindernissen op de weg lagen, waar dat vandaan kwam mag Joost weten...

Hjalmar zei:
Was zelfs een keer een vliegtuig ergens op de snelweg geland, ging toen ook om een fout ;)
:O Lol! Je staat volgens mij wel even vreemd te kijken als je die melding krijgt!

Ik weet dat Lexus / navigatiesysteem niets aan te rekenen is, maar ik heb hiervoor nooit tmc gehad. Volgens mij heb ik de zender hiervoor op auto staan (ook ivm het rijden in het buitenland).

Mr. Lexus, heb jij een lijstje met welke zenders wel betrouwbaar / betrouwbaarder zijn? Zou je deze kunnen posten hier?
 

Mr. Lexus

Hoort erbij
16 okt 2011
43
0
0
Mr. Lexus, heb jij een lijstje met welke zenders wel betrouwbaar / betrouwbaarder zijn? Zou je deze kunnen posten hier?

Dat zul je even een tijdje proefondervindelijk moeten vaststellen, de ritten die ik maak per dag, vaste woon/werk, geven mij te weinig houvast of een publieke omroef of bv Veronica het beter doet dan Sky.
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Mr. Lexus zei:
Mr. Lexus, heb jij een lijstje met welke zenders wel betrouwbaar / betrouwbaarder zijn? Zou je deze kunnen posten hier?

Dat zul je even een tijdje proefondervindelijk moeten vaststellen, de ritten die ik maak per dag, vaste woon/werk, geven mij te weinig houvast of een publieke omroef of bv Veronica het beter doet dan Sky.

Even googlen brengt mij naar deze poll:
http://www.flitsservice.nl/phpBB/mobiel ... 43270.html

Volgens mij cre?ert deze poll enigzins een beeld van de beste zenders voor TMC.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Ik heb ook wel meerdere malen wat 'vreemdere' meldingen ontvangen. Ooit op de A12 een 'Evenement' terwijl er 2 vrachtwagens op elkaar waren gebotst en 1 op z'n zij lag.