Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Mijn nieuwe Lexus GS 450h sport

Ineenstorting
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Wellicht eens een dealer in NL gaan contacten dan wel bezoeken. Wat dat aangaat is hier het aantal auto's met een L in de grille een stuk groter dan in La France en dus ook de kans op oplossen van het probleem idem dito. Was dit een Renault geweest of een ander Frans wonder op wielen had het issue al opgelost geweest vermoed ik zo...

Commentaar

Ik breng de GS graag naar een Nederlandse dealer. Hoop dat hier iemand reageert en ik moet mijn garant iievoorwaarden er even op naslaan of reparatie elders in Europa van toepassing is. Nu paar dagen van huis, dus even genieten van vakantie. Zonder de GS overigens
      Lexus GS 450h Sport, daarvoor RC 300h Sport 2016, daarvoor GS 450H executive en een GS 430
      Als echte liefhebber heb ik ook een Citroen C4 f Torpedo uit 1931 om mijn Yaris uit 2000 niet te vergeten

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door PJL Bekijk bericht
        Ik breng de GS graag naar een Nederlandse dealer. Hoop dat hier iemand reageert en ik moet mijn garant iievoorwaarden er even op naslaan of reparatie elders in Europa van toepassing is. Nu paar dagen van huis, dus even genieten van vakantie. Zonder de GS overigens
        Wij nemen onze Lexus altijd mee op vakantie, dat vind ze fijn.
        NX300h Silver

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dietrich Bekijk bericht

Wij nemen onze Lexus altijd mee op vakantie, dat vind ze fijn.
          Lijkt me best prijzig, zo'n Lexus elke keer meevliegen.

Commentaar

Het is al heel lang stil rond dit topic, maar zou dit probleem oplost zijn geraakt ?
            Mijn GS 450h F sport heeft ook sterke trillingen en wil dit graag oplossen.

Commentaar

Ik heb geen F-Sport maar had wel veel last gehad van trillingen tussen 100-120 km/u. Schokdempers achter zijn vervangen - dat loste het probleem niet op.
              Banden vervangen, wielen uitlijnen en balanceren bleek uiteindelijk de oplossing.
              Het balanceren van de wielen had ik -uiteraard- al eerder laten doen, zonder succes toen. Het uitlijnen maakte kennelijk het verschil.

GS450h President 2008

Commentaar

Bedankt voor de info Frank, maar het gaat specifiek over de F sport met 4WS.

Commentaar

PJL Ik heb ondertussen geïnformeerd bij Lexus Gent, ze stellen een software update voor.
                  Als dat niet helpt, moeten er mogelijk silentblocs vervangen worden, dit laatste zal sowieso geen oplossing zijn, want bij PJL heeft dat ook niets opgebracht.

Commentaar

Werken ...
                  X