Terug van weggeweest

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Even opnieuw voorstellen, Hallo mijn naam is Henny Westerveld en na enkele jaren vreemd te zijn gegaan met Mercedes toch weer terug bij mijn echte liefde Lexus
Na 2 x een LS 400 te hebben gehad werd het weer tijd voor een Lexus, maar omdat mijn vrouw en ik toch wat ouder en minder soepel worden en het instappen ( kwestie van laten vallen) maar vooral het uitstappen wat minder soepel vergaat vielen alle "lage"modellen af, wat blijft er dan over, Ja u raad het al de RX

Na een bezoekje aan de heer Kakerken om even te "passen" werd ik op een positieve manier gedwongen om toch een proefrit te gaan maken terwijl ik duidelijk had gemaakt dat degene die hij op dat moment te koop had zeker niet onze keus qua kleur en uitvoering waren, geeft niets ga toch maar een stuk rijden om het Lexus gevoel weer te krijgen aldus dhr Kakerken, een ware ambassadeur voor het merk Lexus

Het net afgezocht en in Duitsland de juiste RX gevonden, het is een RX450h geworden met alle optie's behalve adaptieve cruisecontrol en geen trekhaak, (zal het met een gewone cruisecontrol moeten doen), verder alles wat Lexus toen verzonnen had erop en eraan, inmiddels staat de auto op kenteken en kan het genieten beginnen !!!!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: dealmaker_nl

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.087
4
789
113
Hoi Henny, welkom terug! Zo'n S500 blijft maar behelpen ja.
Post eens wat foto's van je nieuwe aanwinst.