Voorstellen

Kjell de Vries

Nieuw hier
25 mei 2020
5
1
3
Hallo allemaal,

Ik ben Kjell de Vries, 30 jaar en woonachtig in Brielle.

Al mijn hele leven gek geweest van alles wat met auto?s te maken heeft. Vroeger altijd samen met mijn neef geroepen een autobedrijf te willen beginnen. 3 jaar geleden is onze droom uitgekomen door beide onze auto?s te verkopen en vanuit daar voor de hobby in een piepklein bedrijfspand auto?s te gaan verkopen.

Ik heb toen voor mijzelf een Peugeot 206 aangeschaft met 2 ton op de klok. Na een jaar veel investeren in het bedrijf begon ik de 206 wel erg zat te worden en na een lange zoektocht met de eisen: meer dan 4 cilinders, automaat, stoelverwarming en het liefst achterwielaandrijving uitgekomen op een IS200 executive met 240.000km op de teller. Fantastische auto!

Inmiddels is het bedrijf gegroeid tot een volwaardig bedrijf en ben ik zelf nog meer Lexus fan geworden. Na nog in een IS250 te hebben gereden is het nu de beurt aan een RX300 welke heel anders is maar ook weer erg goed bevalt. Aangezien we steeds meer Lexussen verkopen en ik al lange tijd veel op het forum heb gelezen dacht ik om mij nu maar eens aan te melden en actief deel te nemen aan het forum.

Groeten,
Kjell de Vries
 

Kjell de Vries

Nieuw hier
25 mei 2020
5
1
3
Beste Airmani,

Er zijn weinig echte aandachtspunten bij de ct200h. Zou vooral kijken naar de normale zaken waar je altijd op moeten letten bij aankoop van een andere auto. Zoals kleurverschillen in lak, onderhoudshistorie etc.