Lexus horloge

Kaleknakker

Nieuw hier
24 apr 2018
10
0
0
Wie kan mij iets vertellen over dit specifieke horloge.
Het het is mij ter overname aangeboden en ik wil weten of ik er niet teveel voor ga betalen.
Ik kan dit horloge nergens vinden op het internet en wil graag weten hoe oud hij is en wat hij waard is.
ben al bij de plaatselijke juwelier geweest maar die kon mij niks vertellen
IMG_20200322_105335.jpg
IMG_20200322_105328.jpg
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
808
1
404
63
Precies wat Higgie zegt: wat de gek er voor geeft. Meestal zijn dit soort horloges “meer waard” in de ogen van de verkoper omdat er iets bijzonders aan te zien is. Ik zou juist niet een horloge kopen waar een merk van een andere fabrikant op staat. Dan zou ik de echte Seiko bijvoorbeeld willen kopen als ik het horloge mooi vind. Zo zul je mij ook niet in kleding zien lopen van een automerk. Een jas, t-shirt of een pet. Deze gek geeft er niks om. Al zou ik het horloge krijgen, zelfs als cadeau, ik zou bedanken voor de eer en het in de kast laten liggen.
 

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
666
584
93
Hier vindt je wat meer informatie: https://www.lexusownersclub.co.uk/forum/topic/103881-lexus-genuine-wrist-watch/

Het is niet helemaal hetzelfde horloge, maar de stijl is vergelijkbaar en je vind in ieder geval iets meer informatie.

Er zijn overigens allerlei "Lexus horloges" te koop - sommige waarschijnlijk deugdelijk gemaakt, andere minder. Het al of niet rechtmatige gebruik van het Lexus logo zal voor de een een extra reden zijn om te kopen, en voor een ander niet. Laat ik het zo zeggen: als je het ding mooi vindt en de prijs geen probleem vormt kun je hem kopen, maar zie het vooral niet als een "beleggingsobject" zoals sommige andere horloges wel kunnen zijn. Inderdaad: "wat de gek er voor geeft".
 

PJL

Actief
29 jun 2015
157
34
28
Ik zag ze jaren geleden bij de Lexus concessionaire in Toulouse liggen. Naast de petten en sleutelhangers in de vitrinekast . Was een paar honderd euro, meen ik. Ik had so wie so geen belangstelling, maar vond hem nogal grof uitgevoerd t.o.v. de prijs. Maar wat hierboven al is gezegd: het is meer wat de gek ervoor geeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paul Rush