MichaelR@ashpoint.com.au
Ik vat alleen hoe het aanknopen bij de sigarettenaansteker nu hetzelfde resultaat kan geven.
In hoeverre is dat eenvoudig om te doen?
Voor 70 euro krijg je een doosje 'speciaal' ontworpen voor je lexus om te zorgen dat op het signaal van je deurvergrendeling ook je spiegels inklappen.
Je haalt het binnenwerk van je deur af (mijn tip: helemaal, ook het mechanische deel

) zoekt een goede plek voor het doosje, stript 3 kabeltjes en soldeert 3 kabeltjes.
Je haalt het nog een keer los omdat ze open-(in plaats van dicht) klappen bij het vergrendelen van de auto.
Het is een klusje die je in een uur zou kunnen doen. Ik ben er als ?beramateur 3 uur mee bezig geweest.
Ik heb het gevoel dat ik, om bij de sigarettenaansteker te kunnen komen best veel van de auto zou los moeten halen, of zie ik dat verkeerd?
1 van de functionaliteiten van de inklappende spiegels is dat je weet dat je de auto vergrendeld hebt. Als je hem aansluit op de sigarettenaansteker weet je toch alleen maar dat je de stroom eraf hebt gehaald?
Hoe stap je dan uit?
Anyway,
mijn DIY is helaas niet verschenen ( ik heb wel wat foto's gemaakt, maar deze zijn ronduit niets zeggend

), dus aan mij heb je niets.
ik heb een .pdf document met de installatie procedure deze is helaas te groot om te uploaden met 1.5mb.
Voor mij is het een absolute aanrader.
Grtz Kurt