Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

GS450h (Gen 4) - Luxury Line

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Persoonlijk zouik de wielen van 5 axis (five ad S5:f) er op zetten:
    Verkleinde Afbeelding
    Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verder zou ik ook de GS350 uitlaten eronder laten zetten (zoals op de foto). PM mij als je wilt weten waar je dat eventueel zou kunnen doen.
    A.u.b. met RoelVB contact opnemen wanneer u vragen of verzoeken heeft.

Commentaar

Ik ga vandaag met de garage bellen voor een proefrit

Die uitlaten zijn wel gaaf! Maar die wielen en verlaging... Mwa... Het moet wel een familiewagen blijven waar mijn caravan achter gaat!

Commentaar

Verlaging hoeft niet hè Gewoon een paar design elementen overnemen van Five Axis (Dezelfde jongens die de LF-Lc ontworpen hebben)

@ Alor, inderdaad, een paar aanpassingen

Commentaar

Dat klokje op het dash is dat nieuw of hebben andere Lexussen dat ook? Doet me denken aan masserati...

Commentaar

Het is redelijk signature geworden vanaf de GS en ES. De LS heeft hem ook. De RX en CT niet en ik denk ook niet dat de nieuwe IS hem krijgt, maar dat weten we nog niet zeker

Commentaar

Ik denk juist wel en gezien de pics weet ik het wel 90% zeker, vind het wel mooi trouwens
              Toyota Yaris 1.0

Commentaar

Ik ben het met Alan eens! Kijk in de nieuwe autoweek. Daar staat tussen de ventilatieroosters in het midden een vierkant plakkertje over.........jawel: het analoge klokje!!
                Gewoon: Gelukkig!

Commentaar

I stand corrected

Commentaar

Werken ...
                  X