Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

LF-A vs IS-F

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Hube
    Wellicht is het nog even handig om te vermelden dat Lexusforum geen onderdeel was van het evenement. Deze werd in de middag gehouden voor de grote leasebedrijven. Wij waren voor dit evenement van start ging uitgenodigd om de ervaring (in privesfeer) op te mogen doen.
    Even gewoon puur ter interesse: ik zie de link tussen leasebedrijven en een IS-F en LF-A eigenlijk niet zo, hoe zit dat? CT200h, IS300h en GS300h/GS450h is wat anders, maar die performance modellen ga je toch niet leasen? Is het dan puur en alleen om zieltjes te winnen voor je merk? (maar de berijder kiest toch de auto, niet de leasemaatschappij?) Ik ben gewoon heel benieuwd wat de strategie hierachter is.

Maar in elk geval mooi dat jullie als liefhebbers ook even hebben mogen proeven hiervan!

Commentaar

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Metalfreak
        Oorspronkelijk geplaatst door Hube
        Wellicht is het nog even handig om te vermelden dat Lexusforum geen onderdeel was van het evenement. Deze werd in de middag gehouden voor de grote leasebedrijven. Wij waren voor dit evenement van start ging uitgenodigd om de ervaring (in privesfeer) op te mogen doen.
        Even gewoon puur ter interesse: ik zie de link tussen leasebedrijven en een IS-F en LF-A eigenlijk niet zo, hoe zit dat? CT200h, IS300h en GS300h/GS450h is wat anders, maar die performance modellen ga je toch niet leasen? Is het dan puur en alleen om zieltjes te winnen voor je merk? (maar de berijder kiest toch de auto, niet de leasemaatschappij?) Ik ben gewoon heel benieuwd wat de strategie hierachter is.

Maar in elk geval mooi dat jullie als liefhebbers ook even hebben mogen proeven hiervan!

Die link is er ook niet. Deze evenementen zijn er gewoon om contacten warm te houden tussen leasemaatschappijen e.d. Audi doet dit ook door bijvoorbeeld de grote klanten (Bedrijven/leaseclubjes) een dagje te laten sturen in de RS/S modellen. Vrijwel geen kans dat een dergelijke auto uberhaupt wordt geleased maar het is meer om weer even te zien wie de klanten zijn, wat zij doen en de contacten te versterken.

Commentaar

Zo is het maar net. Branding, marketing, ik krab jouw rug, jij de mijne, geef het maar een naampje. Alles voor een positief contact. Ga maar eens naar een F1 race : de helft van een Gold tribune zit vol met leasejongens en laatste keer dat ik checkte is dat echt niet omdat ze F1 leasebakken gingen aanbieden...
          Lexusforum is ook een uithangbordje en waarom niet. Hube zal zeggen dat het door zijn mooie blauwe ogen komt (sorry blue-eyes !), ik zeg dan maar x% groepskorting op de IS300h...

Alle gekheid op een stokje : als we met z'n allen nog Lexi rijden in het jaar 2015, dan hoop ik toch wel dat onze directieleden van het forum een 25-jarig jubileumstaartje voor ons allen gaan regelen bij de bazen...
          Lexus IS250 2008 sapphire blue

Commentaar

Nee hoor.

Lexusforum is natuurlijk ook iets wat in de marketing van Lexus past. Het is vooral een jonge groep mensen die via dit medium bereikt kunnen worden. Niet direct de mensen die een dealer binnen stappen en zeggen " Doe mij die maar!" Maar wij weten dat een merk waar wij vanuit onze jeugd warme gevoelens bij hebben, dat dat nooit helemaal weg gaat. En als de jongens carrière maken, blijven ze wellicht of kopen/leasen ze ooit weer eens een Lexus. En zo zijn er tal van redenen te bedenken waarom wij mee moeten worden genomen in de marketing portfolio van Lexus. Het is aan Lexusforum de taak om een betrouwbare partner te worden, zonder misbruik te maken van de hand die ons geboden wordt. Maar ook onze onafhankelijkheid als neutraal platform te waarborgen.

Maar GWS, Lexusforum bestaat sinds 2008, dus leg mij eens uit hoe we dat 25 jarig jubileum in 2015 gaan doen?
            A.u.b. met RoelVB contact opnemen wanneer u vragen of verzoeken heeft.

Commentaar

Ik doelde op het feit van Lexus introductie in Nederland ; geloof dat je daar toch 1990 van mag aanhouden, niet ? (welke maand dan ook?). En de bazen Lexus dealers/importeur in dit geval, Europe of NL.
              Als we tot maar liefst 2033 moeten wachten heeft alleen Alan al dik een miljoen op zijn teller staan

Commentaar

1,3 miljoen om precies te zijn
                Toyota Yaris 1.0

Commentaar

Japans tellertje : zal wel op 999.999 afkappen
                  Alleen in US is alles groter en beter, maar ja daar krijg je waarschijnlijk een claim aan je broek als tie terug valt naar 0 voor misleiding
                  Sta je toch weer op 3 ton met je bij dan en dank aan welke regering dan ook onbetaalbare oldtimer !

We dwalen een beetje af geloof ik.

Commentaar

Leuk verhaal hoor! Hoop dit ook eens mee te mogen maken al is het in alleen een IS-F!
                    3SGE Inside

Commentaar

:X :evil2:

Vind het op zich heel leuk voor jullie dat jullie dit hebben mogen mee maken namens het forum... Maar ik kan niet anders zeggen dan JALOERSsssssssss

Damn.. LF-A zou ik zeker mee willen maken....
                      Need for speed is da name of da game

Commentaar

Waanzinnig, wat een auto's, wat een geluid en wat een steenslag :worship:
                        Het verlangen is soms fijner als het bezit

Commentaar

Supervet!! Ben jaloers!
                          Lexus GS430 President 2005

Commentaar

Werken ...
                          X