Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Waar brengt jullie Lexus de nacht door?

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Koud in de parkeerplaats....

Commentaar

Die van mij vaak voor de garage op de oprit of soms in de garage.

Commentaar

Voor de garage op de oprit, aan de druppellader.

Commentaar

Waarom aan een druppellader?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Rene77 Bekijk bericht
            Waarom aan een druppellader?
            Omdat er een lek zit in mijn stroomcircuit Heb het kunnen isoleren tot zekering MPX-B, maar daar zit weer een hoop op) en ik al regelmatig met een lege accu heb gezeten aangezien ik de auto niet dagelijks gebruik (kan op de fiets naar het werk)

Commentaar

Onze RX staat op de oprit, hij past door alle zooi in de garage niet in de garage . Misschien moet ik maar eens wat dingen verkopen zoals skelters, loopfietsen, kinderfietsen, bolderwagen, reserve fiets en 2 kinderen .

Liefste wil ik een carport hebben, en dan een flinke jongen voor twee auto's. Helaas loop ik hier tegen de welstandscommissie op die max maten aan een carport opleggen, waardoor ik max een carpoort van 1.66 meter diep bij ongeveer 3.5 meter breed kan plaatsen. Wat ik wilde was 4 meter breed bij 5 meter. Formeel is er geen verbod, maar is men wel terughoudend met verstrekken van vergunningen. Hopelijk met de volgende verkiezingen wordt de druk hoger op afschaffen van de welstand (ben niet de enige die dit wil).

Commentaar

Als hij eindelijk in bezit is komt die in een geventileerde garage te staan met luchtvochtigheidsmeter. Is de luchtvochtigheid te hoog word de garagedeur automatisch op een kier gezet en gaat de ventilator aan.

Verwend LS-je gaat het worden dus

Commentaar

Hopelijk is je garage groot genoeg.
                  There is no substitute for cubic inches.
                  2UR-FSE inside

Commentaar

de mijne lekker in de garage!!
                    Gewoon: Gelukkig!

Commentaar

Mijn Lexus staat in een goed geventileerde garage naast mijn oude dame, de Citroen C4F Torpedo, deze week jarig. Ik heb een taart besteld met 88 kaarsjes.
                      Ik kijk of ik in September mee kan doen aan een bijzonder evenement: la croisière bleu: een week op stap met soortgenoten uit de periode 1929 tot 1933 op Corsica. De croisière jaune was een soort Paris - Dakar avant la lettre, waarbij een vloot van C6-en via Beyrouth en de Himalaya naar Peking reed. Met mijn gele dame mee doen aan de overtocht van Marseille naar Corsica en daar een week rondtoeren wordt vast een groot feest. De komende maanden krijgt mijn dame eerst stevig onderhoud.
                      Voor de liefhebber zijn hier beelden van de tocht van destijds: https://www.youtube.com/watch?v=lMtVSHhCzKg
                      Lexus GS 450h Sport, daarvoor RC 300h Sport 2016, daarvoor GS 450H executive en een GS 430
                      Als echte liefhebber heb ik ook een Citroen C4 f Torpedo uit 1931 om mijn Yaris uit 2000 niet te vergeten

Commentaar

Op de foto staat de dame overigens klaar om de Kerstman te vervoeren. Dat is mijn jaarlijkse bijdrage aan het Kerstfeest voor de kinderen. Na afloop zitten en staan er soms een stuk 10 achterin om een rondje door het dorp te rijden.
                        Lexus GS 450h Sport, daarvoor RC 300h Sport 2016, daarvoor GS 450H executive en een GS 430
                        Als echte liefhebber heb ik ook een Citroen C4 f Torpedo uit 1931 om mijn Yaris uit 2000 niet te vergeten

Commentaar

Werken ...
                        X