Gebruiksaanwijzing navigatie

bvedwin

Nieuw hier
8 apr 2016
2
0
0
Sinds een aantal weken ben ik de eigenaar van een CT200h Business edition uit 2012. De auto is uitgerust met het navigatiesysteem met wegklapbare display.

Is iemand op dit Forum in het bezit van een digitale versie van de handleiding van dit navigatiesysteem?

Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om de begeleiding naar een gewenst adres te starten (dom, ik weet het, maar ik zie iets over het hoofd.. Of..)

Alvast bedankt voor je reactie
 

Alexander68

Nieuw hier
31 mrt 2016
21
0
0
Laat ik die nu ook aan het zoeken zijn...
Ik weet niet of er verschil is tussen de versie 2011 of 2012
Ik heb het navigatiesysteem EMVN (11HDD)
 

Lexus4all

Actief
15 feb 2011
111
1
0
Handleiding heb ik niet. Maar wat lukt er niet?
Kun je bv. wel in het menu je bestemming invoeren?
Rechtsonder heb je dan een paar stappen na het opgeven van het adres. Invoeren (bevestiging adres en systeem gaat zoeken naar plaats met routes)
> route kiezen
> en dan bevestigen starten.
 

PeterA

Actief
25 jan 2012
175
76
28
Ik beschik over een uitgebreide handleiding van de ingebouwde navigatie van een CT200h LL (bouwjaar 2011). Het heeft ook een inklapbaar display, maar luistert naar de type-aanduiding EM08A2. Ik weet dus niet zeker of dit hetzelfde werkt.
Het pdf bestand is ca. 19 MB groot. Als jullie mij een pb met een e-mail adres sturen waarop ik een bericht van deze omvang kan afleveren, dan komt het in orde (kan desgewenst ook via diensten als YouSendit/Hightail).
 

bvedwin

Nieuw hier
8 apr 2016
2
0
0
Bedankt voor de reacties. Ik heb inmiddels een pb gestuurd.

Antwoord op de vraag wat niet lukt: ik kan wel een stad en adres invoeren, maar vervolgens zie ik nergens een keuze om de begeleiding te starten. Ik zal morgen nog eens proberen en anders wat foto's maken. Dacht altijd dat ik wel handig was met dat soort dingen.... :p
 

Coffeecup

Hoort erbij
27 okt 2015
28
1
0
Na de stad en adres vraagt 'ie om het huisnummer, vervolgens krijg je 3 route-opties te zien en daar kies je er ??n van. Wonderlijk dat het niet lukt ;)
Bevestigingsknoppen zitten eigenlijk altijd rechtsonder.