Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Uitstekende uitlijner?

Ineenstorting
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Uitstekende uitlijner?

Beste mede lexus.......
    ​​​​​​
    Weet iemand een uitstekende uitlijner. Gelderland zou fijn zijn maar voor een expert rij ik graag om.

Autosport company waalwijk
    LS430 President
    GS430 Executive
    Impreza Type-R

Commentaar

Lammert vd Meulen Dokkum
      GS 300 President

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Stefan O Bekijk bericht
        Lammert vd Meulen Dokkum
        +1 voor Lammert van der Meulen. Luistert goed naar je klacht, test hem zelf na het uitlijnen en je krijgt een jaar garantie. Hij heeft normaalgesproken veel BMW klanten en rally auto's, maar kon prima overweg met lexus.
        Na uitlijnen was het duidelijk beter, maar het zoekerige was nooit 100% opgelost en lijkt voor een groot deel ook aan de banden te liggen. Zie post in andere topic:
        http://forum.lexusforum.nl/forum/mod...941#post168941

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jxdigital Bekijk bericht

+1 voor Lammert van der Meulen. Luistert goed naar je klacht, test hem zelf na het uitlijnen en je krijgt een jaar garantie. Hij heeft normaalgesproken veel BMW klanten en rally auto's, maar kon prima overweg met lexus.
          Na uitlijnen was het duidelijk beter, maar het zoekerige was nooit 100% opgelost en lijkt voor een groot deel ook aan de banden te liggen. Zie post in andere topic:
          http://forum.lexusforum.nl/forum/mod...941#post168941
          Ik heb net jouw post in het andere topic gelezen. Het blijft vreemd dat je dit meemaakt in een auto van deze prijsklasse??

Maar wat ik nu meemaak is dat de auto naar rechts blijft trekken na nieuwe velgen en banden en 3x uitlijnen. Banden heb ik al van links naar rechts gewisseld maar blijft het zelfde.
          Laatst bewerkt door Antwan , 24 Jul 2018, 23:06.

Commentaar

Werken ...
          X