Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dank je!! :D Inmiddels mijn 2de wrap, deze is van 2020, hele dikke wrap kwaliteit. Super Gloss Metallic Midnight Green. Zit er gelukkig nog erg goed op, de parelmoer witte wrap ging na 4 jaar "barsten".
@Stamgast. Thanx, er was dus al een soort van topic over omdat dit een "bekend" issue is vd IS250 bouwjaar 2006-2008. Jullie andere tips neem ik zeker mee in mijn dashboard benadering. Voorlopig zeer regelmatig met warm water(kalkvrij) en microvezel doek behandelen.
Idd best huiverig voor WD40, is tenslotte olie-achtig spul, dus wat doet het ná behandeling.... Het oppervlak plakt niet en als ik het dash schoonmaak met gewoon water is het super netjes, maar zodra het weer opdroogt komt de "witte" look weer tevoorschijn. Gisteren met water en microvezeldoek...
Mijn IS250 van 2006 slaat het dashboard steeds verder(wit) uit, ziet er dus niet uit zo. Ik heb dit schoongemaakt, maar het lijkt alleen maar erger te worden. Nu lees ik online dat WD40 een goed middel is om dit weer netjes te krijgen, maar WD40....op je dashboard???? Wie heeft er een beter...
Misschien enigszins off topic, maar" all seasons". Ik heb altijd het wat conservatieve idee dat zomerbanden in de zomer beter zijn en winterbanden in de winter(inkoppertje misschien;)). Zodat all seasons het 2 x net niet zijn. Maar ik heb daar nul ervaring mee. Scheelt wel 2 x wisselen per jaar...
Ligt idd aan het te ver draaien van het stuurwiel, ik probeer dit nu te vermijden want naast het "gebonk" geeft dit ook meer slijtage van het rubber. Net of er aan de banden wordt geschraapt..... Eigenlijk zou je niet zover moeten kunnen (in)sturen.
Een vakgarage waar mijn MR2 in onderhoud was adviseerde dit als "schoonmaakactie en ontvochten van het systeem". Het werd een duur advies, de eerste de beste keer dat ik flink toeren maakte(warme motor) was het mis. De auto liep zo slecht(en al de lampjes op het dashboard) dat ik niet eens meer...
Tsja, jammer vd afkeur, beetje irritant, moet je nog een keer, maar zo wel weer dik in orde. Pas mijn Prelude '91 eerst nagelopen en een plek op de remleiding schoon gemaakt en wat nieuwe bodykit protect erop. Fluitend door de keuring. Maar het ligt er ook soms aan hoe de keurmeester er naar...
Ik heb na een adaptief te hebben toegevoegd(nooit meer doen dus), een kapotte bobine en bougie gehad, no.5., dan loopt die als een slechte diesel, geen vermogen en de lampjes op het dash branden als een forse kerstboom. Ik zou het bij de injectoren zoeken. Succes en hou ons op de hoogte.
Het is fantastisch zoals de RZ 450e rijdt, zeker op de sportstand is het fenomenaal zoveel power. Maar dat doe je maar een enkele keer voor de fun. Mocht ik overstappen van de UX 300e naar de RZ dan zeker niet naar de 450e, maar wel de 300e, uiteindelijk gaat het om de actieradius en is de 4wiel...
Wij hadden pas met onze UX 300e nog 26 km actieradius over, bijna leeg dus..... De Wallbox aangesloten en er ging precies 38 kWh in. Dat is toch wel vreemd, er zit 54,3 kWh in het accupakket, dus dan maar 80% op(ge)laden? Dat zal denk het antwoord zijn, om de accu te beschermen(10 jaar garantie)...