Mijn zilveren Lexus IS200 sinds 2023 in bezit, eerst een Supercharger met 165mm poelie, brandstof retour en een vacuüm brandstofdruk regelaar gemonteerd, fuel cut defender, (black box) 1zzfe injectoren.
Sinds november ‘25, omgebouwd naar turbo, nog heel wat werk maar we komen er wel.
- decompressie plaat van 1mm + 2 koppakkingen van 1.6 mm
- zelf gelaste downpipe van 70mm
- middenkatalysator verwijderd (gaat voor de keuring gewoon terug komt er anders niet doorheen)
- Pulsar GTX2867r turbo
- Spruitstuk van Murray’s uit Australië
- 40mm extern wastegate in de buitenlucht
- Waterkoeling op de turbo
- SK import catback
Draai nu ongeveer 0,7 bar tot de auto goed loopt, daarna het doel 1,2 dat moet lukken met de verlaagde compressie. Mogelijk dan een standalone of grotere injectoren
- Verjaardag
-
september 25
- Locatie
-
Haps
- Beroep
- Tractor monteur
- Type auto
- Lexus is200 turbo
-
2
Iemand heeft positief gereageerd op één van je berichten. Blijf zulke berichten plaatsen voor meer!
-
1
Plaats je eerste bericht om dit te ontvangen.