Lexus update LEXUS IS250 2010

Tj34

Hoort erbij
6 sep 2023
25
47
13
Beste lezers,

Gister tijdens het rijden begon de traction control lamp tegelijk te branden met de check engine.
Vanochtend de auto uit laten lezen en blijkt de rechter kat te zijn.

Nu was ik al van plan een ander uitlaatsysteem of dempers te installeren. Heeft iemand suggesties (budget rond de 1000 EUR) hoe ik dit op de beste manier kan oplossen met meer geluid?

Ik hoor het graag!
 

Tj34

Hoort erbij
6 sep 2023
25
47
13
Nieuwe update,

Na het uitlezen zijn de lampjes niet meer terug gekomen, dus zal hoogstwaarschijnlijk niets aan de hand zijn.

Mocht iemand nog iedeen of suggesties hebben hoor ik het graag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexus4me

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
705
142
43
Ik gok dat ze bij het uitlezen de foutcodes gewist hebben. Dan blijven deze inderdaad weer even weg tot de waardes weer oplopen tot een bepaald punt en het weer terug is. Oorzaak is meestal een lek in de uitlaat en de grootste kans bij een IS 2e generatie is dat dat gebeurt net na de lambdasensor. Je kunt het alleen van de buitenkant slecht zien als het originele hitteschild er nog omheen zit.

Als je meer geluid wil, zou ik eens kijken naar de Invidia middenpijp, al kreeg ik onlangs wel de indruk dat deze lastig leverbaar was toen ik op zoek was naar een nieuwe middenpijp. (ik ben uiteindelijk gegaan voor een OEM vergelijkbaar alternatief)