Eerste Lexus

Krikke

Nieuw hier
4 sep 2024
4
14
3
Hallo ik heb me al een tijdje geleden aangemeld op dit forum maar nog niet voorgesteld aan iedereen dus bij deze
Ik ben Kristof en heb ongeveer een 3 tal maanden geleden mijn allereerste Lexus gekocht. Ik heb altijd met Japanse wagens gereden oa Toyota en Mazda en deze hebben mij nooit in de steek gelaten.
Ik heb dus sinds kort een Lexus is300h aangeschaft van 2014 met 163000km op de teller. Ik was eerst wat terughoudend met de km stand maar na grondig opzoek werk was ik snel overtuigd. De wagen rijdt als een zonnetje en wat een comfort. Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.
Ik heb al een paar aanpassingen gedaan en er gaan er nog volgen de komende tijd.
Wat ik tot nu toe veranderd heb zijn andere velgen en spiegels die automatisch in en uitklappen bij het sluiten of openen van de auto. Ik heb nog een maxton design kit liggen en een andere koffer spoiler die er ook nog onder geplaatst moet worden en dat zal wsl in de komende 2 weken gebeuren en in het voorjaar wordt de wagen helemaal gepolierd en voorzien van een coating.
De laatste foto is met de nieuwe velgen
Ik heb hier al veel tips en info gelezen en gezien en hopelijk kan ik hier nog wat meer ideeën opdoen

Bijlagen

• IMG_5804.jpeg
    IMG_5804.jpeg
    5,2 MB · Weergaven: 41
  • IMG_5805.jpeg
    IMG_5805.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 37
  • IMG_5806.jpeg
    IMG_5806.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 39
  • IMG_5884.jpeg
    IMG_5884.jpeg
    4,9 MB · Weergaven: 40
Mooie IS 300h! Het before facelift model. Bijzonder de gespoten achter diffuser. Weet niet of ik dat mooi vindt maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Veel plezier en, eens Lexus altijd Lexus ;)

• Leuk
Waarderingen: Krikke
Welkom op ons onvolprezen forum Krikke.
Wat een meer dan fraaie IS zeg.
Veel probleemloze, veilige en bovenal blije kilometers toegewenst met je bolide.

• Leuk
Waarderingen: Krikke
Mooie IS 300h! Het before facelift model. Bijzonder de gespoten achter diffuser. Weet niet of ik dat mooi vindt maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Veel plezier en, eens Lexus altijd Lexus ;)
Thx 😉
Diffusor had de vorige eigenaar mee laten spuiten in de kleur van de wagen. Ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit of ik zo ga laten of toch terug naar het zwart. Er komt nog wel een diffusor onder van maxton dus mss gaat het er dan weer heel anders uitzien

• Leuk
Waarderingen: Bobusa