Lexus IS300H F sport 2013

Lexus Lou

Nieuw hier
20 jan 2025
4
17
3
Hi Iedereen,

Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een lexus is300h uit 2013 f sport uitvoering.

En ik moet jullie zeggen, elke keer als ik naar de auto loop denk ik wat een mooie auto. En iedereen aan wie ik de auto show ook. Zelfs mijn moeder, die altijd iets op te merken heeft, was onder de indruk

Het helpt ook wel dat de auto iets verlaagd is, er een mooie sportieve diffuser op zit en helemaal zwart met pano is. Ik dacht in het begin dat er wat schade op de gril zat, maar het bleek dat de vorige eigenaar chrome delete had laten doen.. Black on Black met donker grijze velgen. Daardoor merkte een maat van mij al op dat het net een batmobiel is.

Door de mooie lichten en het sportieve uiterlijk is een klap ook een ergernis van mij zeer sterk verminderd; namelijk dat mensen nu niet op de linkerbaan blijven hangen. Ik heb nog nooit zo vaak meegemaakt dat mensen, niet weten hoe snel ze naar rechts moeten en dan is dit nog niet eens de snelste Lexus natuurlijk. Maar voor mij, voorlopig, snel genoeg!

Zeer blij mee dus!

Dank. Hierbij de fotos. Aangezien ik de auto net heb, zal ik er eerst van genieten. Daarna even kijken of we de chrome delete wat kunnen oppimpen zodat het er weer vlekkeloos uit ziet.
1000057074.jpg
1000057075.jpg
1000057073.jpg