- 8 sep 2024
- 303
- 342
- 63
Vanochtend hoorde ik tijdens het rijden de motor zeer luid, normaal gesproken is het een kakofonie van serene rust…
Van alles geprobeerd en nagedacht wat de oorzaak kan zijn:
- misschien door de wisseling van winter naar zomerset?
- ik had gisteren ruitersproeivloeistof bijgevuld, is daar iets misgegaan (verkeerde vloeistof ingegooid?)
- onder de motorkap gekeken, olie-gechecked, gekeken naar lekkages, niets bijzonders.
- vanmiddag langs de garage gereden, maar die zei dat de auto daarvoor op de brug moet…
Zojuist teruggeredeneerd…
Gisteravond met volle lading teruggereden naar huis, heb toen de koplampen willen bijstellen.
En nu komt het, in de tast dus aan de verkeerde knoppen gedraaid: de ASC (die versterkt het motorgeluid via de speakers!)
Heb het normaal altijd uit staan. Scheelt weer een afspraak bij de garage.
Eind goed al goed!
Van alles geprobeerd en nagedacht wat de oorzaak kan zijn:
- misschien door de wisseling van winter naar zomerset?
- ik had gisteren ruitersproeivloeistof bijgevuld, is daar iets misgegaan (verkeerde vloeistof ingegooid?)
- onder de motorkap gekeken, olie-gechecked, gekeken naar lekkages, niets bijzonders.
- vanmiddag langs de garage gereden, maar die zei dat de auto daarvoor op de brug moet…
Zojuist teruggeredeneerd…
Gisteravond met volle lading teruggereden naar huis, heb toen de koplampen willen bijstellen.
En nu komt het, in de tast dus aan de verkeerde knoppen gedraaid: de ASC (die versterkt het motorgeluid via de speakers!)
Heb het normaal altijd uit staan. Scheelt weer een afspraak bij de garage.
Eind goed al goed!