collega gespot

• Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
In m'n vorige IS kwam ik af en toe een vergelijkbare tegen. 50/50 zwaaien, of anders goedkeurende blikken uitwisselen tussen de bestuurders. In het buitenland kom ik heel, heel af en toe een IS300h tegen en dan is ook daar die uitwisseling van goedkeurende blikken.

Met een MX-5 zwaai ik een stuk meer. Al lijkt er een soort MX-5 rijder te zijn die dit gebruik niet kent. De NA/NB-rijders zwaaien/seinen vrijwel allemaal. NC-rijders wat minder en de ND-rijders amper.

• Leuk
Waarderingen: Johnny Le
Dat kan geregeld worden hoor. Lekkere shiatsu-massage inbegrepen.

Vanmorgen in Assen een knappe IS gespot. Ik zei tegen mijn vrouw: "Dat lijkt me wel wat als tweede auto ipv de Polo." Maar ze deed of ze sliep dus het is nog geen go :D :cry:

Vroegah begroetten Lexus-rijders elkaar, dat is helaas niet meer gebruikelijk (forumleden en enkelen daarbuiten daargelaten).
Ja lekkah… zelf in een LS rijden en je vrouw ‘afschepen’ met eern ISje :ROFLMAO: . Terecht dat ze deed alsof ze sliep.

• Wow
Waarderingen: Speedy J
Dat had ik met mijn Prius 1 (de vrij zeldzame "classic") ook. Ook nog even met de nieuwere, tot de grote aantallen lease Prius 2 kwamen, die groetten niet.

Nu probeer ik ook andere Lexus even bij te blijven rijden. Of naast te parkeren. Maar ik heb een doorsnee UX, dus voel me wel een beetje de underdog als ik al eens een echt luxe Lexus zie.