Software update

sanookh

Actief
23 mrt 2024
183
189
43
Ik kreeg een popup in mijn scherm dat er een software update beschikbaar is, helaas nog niet aan toegekomen om deze te installeren (duurt ca 20 minutem, ritjes van de afgelopen dagen waren te kort...)
Iemand al geinstalleerd en iets gemerkt van de update?

Nee, nog geen pop-up gehad. Vreemd, die van ons zijn precies even oud.

Ik heb de update geinstalleerd (kreeg gisteren weer een popup vlak na starten) maar tot op heden nog niks gemerkt. Was een update voor navigatie/stembegeleiding dus sowieso niet heel schokkend denk ik.

Ik kreeg vandaag de pop-up. Gelijk geïnstalleerd.
Inderdaad een multimedia en navigatie update.

Uit nieuwsgierigheid, is de online verbinding uit te zetten? En doe je de update met contact aan en met het Hybrid systeem op ready?

Ik doe de upgrade via de thuis wifi. En ja, op de ready stand (dus de12v accu wordt geladen).
Ik weet niet of je de online verbinding uit kunt zetten, maar dat is ook niet handig want dan doet de app het niet meer.

Bijlagen

• IMG_3106.jpeg
    IMG_3106.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 40
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n
Ik bedoelde of het voortdurend op de achtergrond zoeken naar updates uitgezet kan worden. Je kan dan zelf bepalen wanneer je op updates zoekt en zo de 12v accu sparen.

Oké, je kunt de meldingen voor updates wel uitzetten. Zie foto in mijn vorig bericht.

Ik heb trouwens een verbetering ontdekt bij het gebruik van Apple CarPlay.
Aan de linker kant van het scherm is nu een verticale menubalk van de auto beschikbaar.
Dat is handig als je tussendoor bijvoorbeeld muziek wilt wijzigen.
Je kunt de menubalk ook weglaten door linksboven in het CarPlay scherm op het pijltje te klikken:

IMG_3117.jpeg

• Leuk
Waarderingen: Bobusa en er!k
Ik heb 2 foto’s bijgevoegd, er staat versie 2200.

Bijlagen

• IMG_3119.jpeg
    IMG_3119.jpeg
    970,1 KB · Weergaven: 23
  • IMG_3118.jpeg
    IMG_3118.jpeg
    1.000,6 KB · Weergaven: 27
  • Leuk
Waarderingen: er!k
Oké, je kunt de meldingen voor updates wel uitzetten. Zie foto in mijn vorig bericht.

Ik heb trouwens een verbetering ontdekt bij het gebruik van Apple CarPlay.
Aan de linker kant van het scherm is nu een verticale menubalk van de auto beschikbaar.
Dat is handig als je tussendoor bijvoorbeeld muziek wilt wijzigen.
Je kunt de menubalk ook weglaten door linksboven in het CarPlay scherm op het pijltje te klikken:

Bekijk bijlage 182982
Ik gebruik Android en daar is zoiets er (nog) niet. Wel goed dat je kunt kiezen om die 'balk' wel/niet te kiezen.

Ik heb zojuist ontdekt dat het nu mogelijk is om in de Lexus Link+ app een bestemming in te voeren en deze naar de navigatie van de auto te sturen. Mooie update!

• Leuk
Waarderingen: Dirk_S