Lekker veel rubber! Dat rijdt veel comfortabeler en je hoeft je minder zorgen te maken over stoeprandenDit zijn de mooiere foto's op de winterset.
Ja, gebruik Autoglym Rapid Ceramic Spray. Inderdaad heel goed wassen. Kleien is onzin (wat mij betreft) en dit spul gaat er heel makkelijk op. Superglad resultaat. Wil het nog een keer doen, 2 lagen is beter.Welkom ironman met inderdaad een hele mooie auto. Ceramic seal geeft hem wel een hele mooie glans. Is dat een beetje zelf te doen of ben je dan drie dagen bezig? Word er een beetje hebberig van namelijk. @Bobusa gebruik jij ook niet zoiets?
Dat is erg jammer en toch ook zeer uitzonderlijk dat je zoveel problemen met je RX had (heb je eerdere posts even gelezen). Je weet dat Lexus een van de betrouwbaarste merken is en dan toch naar een ander merk vanwege een onbetrouwbare dealer. Waarom? Ik zou eerst het merk willen behouden en dan een andere dealer keizen. Ik denk dat je pech hebt gehad met deze RX, mogelijk een schade auto met slechte reparaties?Welkom, ik had bijna zelfde, was alleen de upgraded FaceLift met Ochre (camel) interieur
Veel plezier hier gewenst, prettige contacten hier.
Paar weken geleden heb ik de mijne verkocht omdat ik helemaal klaar was met de vele irritaties bij garantie afhandeling service (Niet dus) door Lexus Exclusive Utrecht
Erg jammer want vond het een prachtige automaar was er na alle ergernis klaar mee..
Er komt nu een stekker hybrid SUV van het Duitse snelle merk..., gaat mogelijk ietsje eerder/meer aan kapot, maar met 2 jaar volledige garantie en ik weet uit eerdere ervaring dat garantie zaken daar WEL opgelost worden.. over ca 2 weken ophalen