Voorstellen

ironman

Nieuw hier
12 apr 2025
14
19
3
Hallo allemaal,

Ik ben sinds 2017 een trotse Rx450h berijder. Eerst een RX van 2012, nu een president van 2019.

Kom zelf uit het mooie 's-Hertogenbosch.

De foto is tijdens de wielenwissel.

Bijlagen

• 20250405_110222.jpg
    20250405_110222.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 39
Welkom in dit leuke forum. En gefeliciteerd met de RX. Volgende keer wel wat mooiere foto's plaatsen :trollface: maar wel respect dat je zelf de wielenwissel doet.

• Leuk
Waarderingen: ironman
Donkerblauw. Echt naar gezocht. Deze heb ik uiteindelijk uit Frankrijk naar hier gehaald. Hij is daarna gepolijst en nu houd ik de lak altijd in de coating. (Ceramic seal)

• Leuk
Waarderingen: Bobusa
Wat een mooie kleur 👍. Met de president heb je wel the full monty. Welkom op het forum.

• Leuk
Klopt. Zomerset heb ik vorige week laten afdraaien en opnieuw in de blanke lak. Vorige eigenaar had wat stoepranden gepakt. Velgenschade in Dordrecht is een aanrader.

Welkom ironman met inderdaad een hele mooie auto. Ceramic seal geeft hem wel een hele mooie glans. Is dat een beetje zelf te doen of ben je dan drie dagen bezig? Word er een beetje hebberig van namelijk :D . @Bobusa gebruik jij ook niet zoiets?

• Leuk
Zeer zeker prima zelf te doen. Eerst de auto heel goed met de hand wassen en dan sprayen en uitwrijven. Alles bij elkaar tussen de 1 a 2 uur werk.
Daarna is wassen echter zeer simpel. Even afspoelen en drogen en klaar.

Oh dan ga ik dat binnenkort eens even proberen! Is er nog een specifiek merk dat je gebruikt? Ik heb wel iets van Stip staan maar weet niet of ik dat wel wil gebruiken :rolleyes:

Welkom ironman met inderdaad een hele mooie auto. Ceramic seal geeft hem wel een hele mooie glans. Is dat een beetje zelf te doen of ben je dan drie dagen bezig? Word er een beetje hebberig van namelijk :D . @Bobusa gebruik jij ook niet zoiets?
Ja, gebruik Autoglym Rapid Ceramic Spray. Inderdaad heel goed wassen. Kleien is onzin (wat mij betreft) en dit spul gaat er heel makkelijk op. Superglad resultaat. Wil het nog een keer doen, 2 lagen is beter.

• Leuk
Welkom, ik had bijna zelfde, was alleen de upgraded FaceLift met Ochre (camel) interieur
Veel plezier hier gewenst, prettige contacten hier.

Paar weken geleden heb ik de mijne verkocht omdat ik helemaal klaar was met de vele irritaties bij garantie afhandeling service (Niet dus:mad:) door Lexus Exclusive Utrecht
Erg jammer want vond het een prachtige auto :love: maar was er na alle ergernis klaar mee..

Er komt nu een stekker hybrid SUV van het Duitse snelle merk..., gaat mogelijk ietsje eerder/meer aan kapot, maar met 2 jaar volledige garantie en ik weet uit eerdere ervaring dat garantie zaken daar WEL opgelost worden.. over ca 2 weken ophalen

Bijlagen

• Lexus8 (2).jpg
    Lexus8 (2).jpg
    455 KB · Weergaven: 21
  • RX450h DSC1934.jpg
    RX450h DSC1934.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 19
  • Lexus2.jpg
    Lexus2.jpg
    353,7 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Welkom, ik had bijna zelfde, was alleen de upgraded FaceLift met Ochre (camel) interieur
Veel plezier hier gewenst, prettige contacten hier.

Paar weken geleden heb ik de mijne verkocht omdat ik helemaal klaar was met de vele irritaties bij garantie afhandeling service (Niet dus:mad:) door Lexus Exclusive Utrecht
Erg jammer want vond het een prachtige auto :love: maar was er na alle ergernis klaar mee..

Er komt nu een stekker hybrid SUV van het Duitse snelle merk..., gaat mogelijk ietsje eerder/meer aan kapot, maar met 2 jaar volledige garantie en ik weet uit eerdere ervaring dat garantie zaken daar WEL opgelost worden.. over ca 2 weken ophalen
Dat is erg jammer en toch ook zeer uitzonderlijk dat je zoveel problemen met je RX had (heb je eerdere posts even gelezen). Je weet dat Lexus een van de betrouwbaarste merken is en dan toch naar een ander merk vanwege een onbetrouwbare dealer. Waarom? Ik zou eerst het merk willen behouden en dan een andere dealer keizen. Ik denk dat je pech hebt gehad met deze RX, mogelijk een schade auto met slechte reparaties?
Wens je veel succes met het Duitse merk waarbij je blijkbaar al vanuit gaat dat het normaal is dat je garantie werkzaamheden verwacht. Ik rij al 40 jaar Toyota / Lexus en hab de laatste 10 jaar aan mijn IS 300h, CT 200h en mijn LS 600h maar 1 reparatie hoeven te laten uitvoeren.