Hallo allemaal nu nog Suzuki Swace *(Toyota Corolla) wordt een iets oudere Lexus UX 250S

Yoyoman

Nieuw hier
19 apr 2025
4
11
3
Hallo allemaal vandaag onze Suzuki Swace uit 2021 ingeruild voor een lexus ux 250h f sport hybrid uit 2019.
Misschien dom maar vond deze wagen fantastisch rijden en hoop hem eind volgende week te krijgen.
Wel verschillende andere hybrides gehad *Auris Yaris en die Swace wagen voelde gewoon perfect en de luxe is echt geweldig.
Krijg nog een service beurt, nieuwe banden , en een jaar bovag garantie dus nu maar hopen dat we een goede aankoop gedaan hebben.
O ja ik ben Jeff nu woonachtig in Noord Scharwoude *(net boven Alkmaar) ben sinds een paar maanden gepensioneerd. *(ouwe L volgens mijn zoon)

Bijlagen

• lexus 1.jpg
    lexus 1.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 24
  • lexus2.jpg
    lexus2.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 23
  • lexus3.jpg
    lexus3.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 20
  • lexus4.jpg
    lexus4.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 21
Lijkt me niet dom, ik heb proefgereden in zowel een Auris als een UX en dat is een groot verschil... in het voordeel van de UX. Fijne auto!

• Leuk
Waarderingen: Yoyoman
Welkom op ons onvolprezen forum Jeff
Wat een prachtige keuze !
Veel veilige, probleemloze en bovenal plezierige kilometers toegewenst.
Wanneer wij een klein jaar geleden niet zo nozel waren geweest om, na een eerste proefrit in een hybride UX, voor de elektieken versie van de UX te kiezen waren we ook nu nog perfect gelukkig geweest met de hybride editie. Lot beschikte anders, daarom anno nu ook perfect gelukkig maar dan met haar grotere zusje.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Yoyoman