collega gespot

• Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Collega met eveneens witte UX250H gespot, op de parkeerplaats voor de rechtbank in Zutphen. Leuk, precies mijn auto, niet eerder in het wild tegengekomen.

Kentekenplaathouders van Toyota van Hunnik in Rhenen dus hij was wel een uurtje van huis vandaan

• Leuk
Waarderingen: Johnny Le en Bobusa
We werden net op de A32 richting Zwolle ingehaald door een zwarte IS250.
We werden begluurd door de bestuurder :cool:
(m'n vrouw rijdt dus ik kan dit rustig typen 😄)

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Johnny Le
Normaal gesproken pakken we de fiets met Hemelvaart, maar het weer is zo wispelturig, dus hebben we de auto genomen.
600 km (heen en terug) op de Duitse snelweg... en geen één, nogmaals GEEN ÉÉN Lexus tegengekomen.
Wel heel veel Mercedessen, BMW's en verdwaalde Te... Teh... Ts, Ts... la's :ROFLMAO:

In Nederland wel een prachtig exemplaar gespot... vanochtend toen ik de deur opendeed van ons huis... :cool:

Onderweg naar Amalfi (1800km) niet veel Lexussen gezien, 1 keer een Lexus in mijn achteruitkijkspiegel gezien en ik dacht 'wow, die zie er bruut uit', toen ie dichterbij kwam bleek het ook een NX (gen II) te zijn dus nu weet ik wat anderen zien als ik achter ze rijd/sta ;)

PS: het was een zwarte dus ik dacht even dat het @Dirk_S was, maar bleek een Italiaans kenteken te hebben.

Laatst bewerkt:
Vanmorgen stopte een zilvergrijze LS van de 4e generatie achter me bij een tankstation in Duitsland. Even verwachte ik te kunnen zwaaien naar @Bobusa, maar die was het niet. Volgens mij was het een heel jong kenteken, ik vermoed een verstandig persoon die goed spul van ver gehaald heeft.