600h 0f 460

Altijd een bijzonder moment om een auto voor het eerst op te halen. Alvast veel plezier en we zien de foto’s wel verschijnen!

• Leuk
Waarderingen: Henny
Uhhh even geduld ga hem morgen ophalen😁
Slaap lekker vannacht :LOL:

De nacht voor ik een nieuwe auto ophaal is voor mij (ook) niet de beste, ik kijk uit naar "de nieuwe", terwijl m'n partner moeite heeft met afscheid van "de oude" :giggle:.

In het geval van slapeloosheid, The Car Care Nut is een kanaal op YouTube dat ik je van harte kan aanbevelen.

• Leuk
Waarderingen: Henny en wilcom2005
Dat wordt een bijzondere dag. Veel plezier!
Pas op voor liefde maakt blind, probeer helder te blijven zodat je ook de minder fraaie dingen kunt aangeven voordat je de handtekening zet ;)
Ik kan me het ophalen van de LS 600h nog herinneren uit Den Haag helemaal naar Twente. Heerlijke rit was dat. En toen die boot in de garage, wat gelukkig paste 😅

Laatst bewerkt:
Henny
"Laatst gezien Vandaag om 08:37"

Doet even een rondje Brabant, België, Duitsland (Ring even meepakken als je er toch langs komt) en weer richting Zwijndrecht vermoed ik. Snap ik ook wel.

• Leuk
Waarderingen: Lexus4me
Toen ik mijn Lexus kocht in Den Haag en via Almelo (voor de optionele velgen) terug naar Groningen reed, kwam ik ook niet op het forum.
Met alle respect, ik had wat wel beters te doen!
Genieten van de auto!!
😂😂

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Henny en Bobusa
Het eerste wat in mijn opkwam :
Wat een Beest, heerlijk rustig tijden met 100 km en het gevoel hebben dat je stil staat, dat je zo uit kan stappen en dan heb je even vermogen nodig om een vrachtwagen in te halen en ja dat is er meer dan voldoende en dat is nog voorzichtig uitgedrukt, het was een heerlijke rit naar huis( met een kleine omweg ) daarna direct een begin gemaakt met de auto te poetsen want een goede poetsbeurt is geen overbodige luxe
Zal vanmiddag nog wat meer foto's maken en plaatsen, moet eerst naar een " verplicht" familie bezoekje maar zelf dat wordt een feestje met de rit daar naar toe en vooral de rit terug 😉

Bijlagen

• 20250531_111950.jpg
    20250531_111950.jpg
    3 MB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:
Sjieke uitvoering Henny!

En wat mij betreft de spijker op z'n kop en hetgeen mij altijd het meest verwonderde en nog steeds doet; het enorme vermogen dat er altijd is. En blijft :)

• Leuk
Waarderingen: Bobusa en Henny
Ja, ja, dat herken ik ook :cool: mooie auto Henny! Dat wordt elke rit genieten. Mooi om te zien dat hij wat TLC gaat krijgen! Daarna zien we dus graag nog meer foto's van een spiegelende bolide 👌 (alhoewel hij op de foto er al heel mooi bijstaat).
Overigens zie ik nu pas dat je een 2013 serie auto hebt. Mooi hoor. En veel genieten want dat gaat zeker lukken.
En dit mooie forum achter de hand voor al je vragen, wat wil je nog meer!

• Leuk
Waarderingen: Henny